JAS 39 1:10 / Minifan / Betabyggare sökes
Kollaps
X
-
-
Hade du ingenting att göra i går kväll???
Jag längtar också efter dina kommentarer till varje bild, så jag förstår vad som är på varje bild...
Det är bara att "mosa på" med bilder och det verkar som att det blir du som fixar nästa servercrash, eftersom den redan protesterar när du försöker lägga upp fler och fler bilder...
Ha det!
JonasKommentar
-
Vadi?? :O ramlade jag bort i beställningen av en modell av dig??..
Kommentar
-
intresse
Hej,
Låt mig börja med att säga att din tråd var riktigt intressant, och ditt plan helt bisarrt snyggt. Jag uppskattar detaljrikedomen i skapelsen, inte som andra färdiga "plastgjutningar" jag sett. Verkligen från scratch.
Eftersom jag är ny här och allmänt kass på det mesta här så vågar jag inte anmäla mig som intresserad för en av dina modeller (fastän jag skulle vilja). Däremot har jag några frågor.- Jag läste att du inte vet vad priset blir på modellen, men om du skulle uppskatta i vilket intervall det kommer ligga i? (Dvs är det närmare 1k SEK eller 10K SEK?)
- Har du gjort CAD-ritningen själv? Isåfall hur har du gått tillväga där? Bara börjat ritat från scratch i CAD eller?
- Om man vill, skulle det gå att montera in en jetmotor i den där och blåsa på som satan?
- Hur tillverkar du cockpit-glaset? (Hängde inte med i byggtråden hur den gick från träribbor till genomskinligt). Grymt resultat för övrigt.
Tack på förhand,
Mvh BRASSARNSenast redigerad av Brassarn; 2010-12-14, 08:33.Kommentar
Kommentar