Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hmmm Det där att göra mej av med modeller har jag aldrig lyckats med! Hos mej har det varit ehh.. naturens gång som fått lösa utrymmes problemen. Det funkade bättre när jag mest byggde småmodeller med Coxmotorer. Usch! jag måste altså sälja eller ge bort nåt. Skit oxå!
Jonas
Ursprungligen postat av Sweeper
Tack Jonas!
Vad det gäller platsen i min kära bygglokal så börjar det bli lite trångt, men när det förhållandet inträffar så brukar jag försöka bli av med någon av modellerna.
Hmmm Det där att göra mej av med modeller har jag aldrig lyckats med! Hos mej har det varit ehh.. naturens gång som fått lösa utrymmes problemen. Det funkade bättre när jag mest byggde småmodeller med Coxmotorer. Usch! jag måste altså sälja eller ge bort nåt. Skit oxå!
Jonas
Jag har också alltid haft svårt med att göra mig av med modellerna. Jag blir så förbaskat fäst vid dem. Och nu menar jag inte bara när jag håller på med CA-lim i närheten av dem. :sarcastic:
Va va va va! Har du något till salu, snälla snälla snälla! Skämt åsido. En fantastisk modell, som man bara skulle vilja ha. Hoppas själv kunna bygga något liknande framöver. Har du något album upplagt på dina modeller. Jag är helt ny här på forumet, men tror att jag hittat rätt. /Magnus
Har man aldrig kraschat har man aldrig flugit.:sarcastic:
Va va va va! Har du något till salu, snälla snälla snälla! Skämt åsido. En fantastisk modell, som man bara skulle vilja ha. Hoppas själv kunna bygga något liknande framöver. Har du något album upplagt på dina modeller. Jag är helt ny här på forumet, men tror att jag hittat rätt. /Magnus
Tack för berömmet Magnus!
Jag har inget album med alla byggbilderna. Men hela projektet finns upplagt på RCScalebuilder.com.
Kommentar