Sebastian´s flygplan :) - Svenska RC-flygförbundet
Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Får bli en Turnigy 9x från HK :/ Är ju inget fel på den radion och då får jag ju 3kanaler extra också.
Men ja det var j#vligt klantigt av mig att inte se att det var pund. Det skiljer ju en hel mellan euron och pundet!
men men det är väll inte hela världen, just nu är målet att få bilen såld!
Okej.
3 kanaler över???
du menar väll 5? 4 om du kör med klaffar.
har du köpt Ykabel till Skevroder Eventuellt till klaffar? tror det finns en speciell kabel för Klaffar.
Okej.
3 kanaler över???
du menar väll 5? 4 om du kör med klaffar.
har du köpt Ykabel till Skevroder Eventuellt till klaffar? tror det finns en speciell kabel för Klaffar.
/Nicke
Jag menade alltså att jag får i sånna fall 3kanaler mer än Spektrum sändaren...
njaee då skulle jag helldre lägga någon hundring och få en Spektrum Dx6i!
Det låter som en vettig idé. Då kan du ju också utnyttja alla de fina kompletta BNF (Bind and Fly) modeller som finns som funkar direkt med en sådan sändare.
Nepp :/ Flygplanet skickades i morse.
Resten är inte ens beställt än...
Så det kommer dröja ett tag innan detta blir klart!
Vill bli av med bilen så jag kan börja med nästa projekt, FPV o Quadrocoptrar. Så om någon vet någon som är intresserad av en bra bil så är det bara att höra av sig!
Ja jo det är mycket pengar, men den har ju kostat upp imot 20 lax...
Nypris och hur mkt du gillar din bil är tyvärr helt ointressant i sammanhanget,
tvivlar på att du ens får ut hälften av priset du begär. Bilen är ju trots allt begagnad och körd en del...
"I can say that it really stable on the track. it is also stable with 0 offset wheels
its keeps very well for me, even when I have crashed."
Jämför min mot denna då t.ex http://www.blocket.se/kalmar/Traxxas....htm?ca=12&w=3 ska jag ta lika mycket betalt som denna då? tycker du det? Då är man bra dum i sånna fall!
Dessutom är mitt pris lägre än halva ny priset! Jag kan ju inte skänka bort grejerna!
Sebbe,ett par saker,jag ser ingenting fel eller oförskämt i det som Jocke skriver över huvud taget,försök och sälj din bil för det du begär,grattis om det går bra.
Det här med att sälja har för mig en del som är viktigare än något annat och det är att man får inte mer betalt än vad köparen är beredd att betala..Allt annat rundsnack är ganska ointressant egentligen.
Och ingen har bett dig skänka bort något.
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Nu är radio o allt annat så som esc, motor, kontakter osv osv beställt gick på totalt 250usd :/
Behöver ackar också men det får jag ta vid nästa tillfälle eftersom jag inte vill betala EMS frakt på ett 5kg paket...
Kommentar