Roderutslag
Jag kör min med så mkt höjd det går, och tycker det är lagom..
Brukar iofs alltid köra med stora utslag ..
Däremot skeven har jag ställt rätt lågt, den blir väldans flaxig annars.
Testade att mixa "broms" med sidoroderna
En switch som ställer båda sidoroderna vid ytte endläget.
Blir lite bromseffekt, rätt kul vid landning, då man kan komma in lite fortare och lite högre för en snygg sättning
Fick mixa några procent dyk oxå, för när jag fällde ut sidorodren ville den stiga.
Ååå ni glömmer inte att ha en switch på nosshjulsservot, va? annars blir det ju sidorodereffekt av det
(Flest switchar på radion vinner)
//Linus
Jag kör min med så mkt höjd det går, och tycker det är lagom..
Brukar iofs alltid köra med stora utslag ..
Däremot skeven har jag ställt rätt lågt, den blir väldans flaxig annars.
Testade att mixa "broms" med sidoroderna
En switch som ställer båda sidoroderna vid ytte endläget.
Blir lite bromseffekt, rätt kul vid landning, då man kan komma in lite fortare och lite högre för en snygg sättning
Fick mixa några procent dyk oxå, för när jag fällde ut sidorodren ville den stiga.
Ååå ni glömmer inte att ha en switch på nosshjulsservot, va? annars blir det ju sidorodereffekt av det

(Flest switchar på radion vinner)
//Linus

.
Kommentar