Kanske på fel forum nu, men denna är lite udda. Av någon märklig anledning tas just den Blå-Gula Calmaton inte in till Sverige?! Skumt va? :roll:
Jag fick en sådan som var fel-importerad. Min kelis och favvis! Jag skall flytta och kan inte ta med den - någon som vill lägga ett skambud på den så hör av dig!

...ink skidor såklart.
/Petter
Jag fick en sådan som var fel-importerad. Min kelis och favvis! Jag skall flytta och kan inte ta med den - någon som vill lägga ett skambud på den så hör av dig!
...ink skidor såklart.
/Petter

Kommentar