Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Den var nytt för mig var har du sett den i hemsida,Martin ???
Hmmm
MVH Steve
Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)
Wesse, kan bara hålla med dig med instruktionerna för detta plan. Har hjälpt en polare med en rush, och manualen kan lämna en hel del att önska! Man betalar iaf inte en krona för instruktionen, han som gjorde den måste ju ha rökt ett helt träd... inklusive trädkrona...
Tack för Tips där är mycket bra med Servo Arm och Alum Låda intressant !!,Martin
Jag spara den Adress i Favorit tack !!
MVH Steve
Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)
Wesse, kan bara hålla med dig med instruktionerna för detta plan. Har hjälpt en polare med en rush, och manualen kan lämna en hel del att önska! Man betalar iaf inte en krona för instruktionen, han som gjorde den måste ju ha rökt ett helt träd... inklusive trädkrona...
Trodde det gällde nästan alla manualer, cg å utslag brukar vara det enda av intresse...
Trodde det gällde nästan alla manualer, cg å utslag brukar vara det enda av intresse...
Ripmax Modell Harmoni den byggbeskrivningen är i färg med massor av bilder helt kanon..... ripmax får ett högt betyg...bäst är dock en mätt o go mage eller hur Hanke?
Ja, typ! Men trodde jag sett det sämsta! Men jamaras stora zlin va rekord! Hehe, där var det inte mkt att hänga i granen...
Kommentar