o jag har bara 1st Magnum 1.60 Twin 4-stroke :down:
Vad har ni för motorer?
Kollaps
X
-
4-takt:
SC 120
Magnum 91 (Skramlar men fungerar)
OS91 Surpass (Har några år på nacken men har en grym punch!)
2-takt:
OS25 (Gammal pjäs med lätt kapad propelleraxel, bojsänke i miniatyr?)
OS40 (Ännu äldre, kanske kan användas i något busflyg framöver..)
På önskelistan:
OS120 Surpass III
Saito 150
På "keep on dreaming" listan:
V12 metanolmotor med samma vikt och size som en OS120 typ.. (Hade suttit fint i KMP-spitten..) PDT_Armataz_02_03
/LarsKommentar
-
2 st ASP25-2t
OS40LA
ASP52-2t
Saito 56
IrvineQ72
ASP91-2t
ZDZ 50cc
ZDZ 100cc
På önskelistan:
Någon av Moki’s stora 5-cylindriga stjärnor(215 eller 250cc, den på 400cc är liiiiite för stor) och en fet Sukhoi…
När man ändå kan önska så en DA150 i en 3,3m YAK55 från Composite-ARF hade ju inte varit fel heller…
Kommentar
-
fyra stråkar:
Asp 61
Saito 100
Saito 125
Saito 180
2takt rc :
OS PET
Webra 36 GT Aero
Webra 55
Super tigre G500
Super tigre G2300
Jett SJ-50
Jett SJ-60LX
Jett SJ-91LX
MVVS 91
Rossi 53
2takt linkontroll
Ueda 09
Webra Glo Star 19
Fox 35
Double Star 40
Retro Discovery 60
PAW 2,5cc DieselKommentar
Det är ju en riktigt kanonfin rova! (Skulle gärna vilja ha en själv)




Kommentar