För att dra upp en gammal noobtråd, tror min Gx40 (org i calmaton)håller på att lämna in, börjar låta som en marackas! antar att det e phet glapp i vevstaken. Har inte rivit den än, har nog kört upp en 8-10liter nu. drog lite i proppen upp å ned men den var inge glapp där
Osså en sak till, nu när man flygigt massa lågvingade elkärror i typ 1m spännvid, SATAN va seg trainern är i luften, när jag startade den å skulle vända runt 1a repan trodde inte den svarade på radion eller så...... blev en fiiiiin lång sväng med hjärta i halsgropen, jeje Sedan var det så det "skulle vara"
Få se vad som ramlar ur den när man öppnar baklocket
Osså en sak till, nu när man flygigt massa lågvingade elkärror i typ 1m spännvid, SATAN va seg trainern är i luften, när jag startade den å skulle vända runt 1a repan trodde inte den svarade på radion eller så...... blev en fiiiiin lång sväng med hjärta i halsgropen, jeje Sedan var det så det "skulle vara"
Få se vad som ramlar ur den när man öppnar baklocket

Kommentar