Lite bilder på olika options för kylare och olje kylare. Här är några på Sierras landningsställ www.sierragiant.com
Montering av C-arf Spitffire
Kollaps
X
-
Så jäkla läckert!!! :thumbup:
Kommer att lusläsa den här tråden och mycket intresserat följa bygget!
En första fråga - har Du köpt nya hjul?
På de första bilderna på ställen i vingen har hjulen 4 "ekrar" och på sista bilden 3...
Det är väl hjulet på sista bilden som är mer skalariktigt eller hur?Kommentar
-
Snyggt Warben! :thumbup:
Jag gillar speciellt ramverket till canopyn, måste varit ett enormt krävande och pilligt jobb...Kommentar
-
Hej Lars, hoppas valet är klart!! Jag bestämde mig för att använda mina hjul från Glennis, de fyrekrade är från Sierra.Så jäkla läckert!!! :thumbup:
Kommer att lusläsa den här tråden och mycket intresserat följa bygget!
En första fråga - har Du köpt nya hjul?
På de första bilderna på ställen i vingen har hjulen 4 "ekrar" och på sista bilden 3...
Det är väl hjulet på sista bilden som är mer skalariktigt eller hur?Kommentar
-
Hej Ingemar Nabbing här. Snygga bilder och speciellt snyggt att Du lyckats få en dämparen innanför motorrummet.
Detta har även jag lyckats med i min Top Flite Mustang. Jobbar just nu med den öppningsbara huven som jag
genom ett speciellt servo kan skjuta bak cirka 95 mm. Även helt dolda linkage tycker jag det skall vara på en
modell av denna klass. Just nu jobbar jag med att få ut avgaserna i Mustangens utkast å kroppsidorna och
det kommer att bli bra - tror jag.
Jag följer med intresse denna tråd. Hälsningar Ingemar Falköping.Kommentar
-
Hallå Livsförbättraren , grym kärra du knåpar ihop.... ska bli redigt kul att se den i luften när den väl e klar. Verkar ju inte ta allt för lång tid med tanke på ditt tempo.... nästan samma tempo som mig när man är på väg hem från jobbet....Kommentar
-
Kommentar
-
Nja.....tempo vet jag inte, har hållt på en hel månad! Här har du mannen med tempo!
http://www.rcflyg.se/forum/showthrea...stan-lookalike...Kommentar
-
Kommentar

Kommentar