Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Det finns ytterliggare en som tillverkar i hög kvalitet och det är Lado, dessa är elektriska och finns i olika storlekar och konfigurationer. Han har även ställsben till div. olika maskiner.
Har Robarts elställ i ett par kärror,verkar funka bra,dock så blir man förvånad över boxen,den ser ut som den är gjord för 50 år sen men den funkar.
Men luft funkar också även om jag föredrar el,mindre saker o fundera över=ev. luftäckage om man så säger..
Rollsen i församlingen är dock electron retracts men de säljer bara mekanismen så ställbenen får man ta från någon annan..
Håller med samtliga här att el-ställ känns säkrare, även om dom oxå kan strula förståss. Till Corsairen byggde jag om mina Sierraställ med elmotorer från Down and Locked i USA.
Får hålla med dej här Bokis, även detta företag verkar som om dom har stoppat in elektroniken i en gammal tablettask från 50-talet där dom säkrat öppningen med eltape. Riktigt sunkigt, men det fungerar trots allt.
Blev lite strul med dom vid leveransen då ett par bultar var felaktiga. Intressant var att dom ville ha rejält betalt när ersättningen anlände. Det blev naturligtvis inga pengar till dom.
Skulle köpa en annan grej av dom senare, men nu blev det tvärnobben. Dom svarade överhuvudtaget inte på mail. Sandlådenivå på det företaget !!
samt att det gäller kompletta landställ till en Ziroli AT6.
Billiga ställ som du föreslår i plast går bort direkt
Nä, jag föreslår ingenting utan svarade på ursprungsinlägget. En halv fråga som fick ett generellt svar helt enkelt. Jag känner till personen i fråga men känner inte så väl att jag vet till vad det gällde.
Kommentar