Luft vs el ställ

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mds
    • sep 2007
    • 524

Okej bokis jag avvaktar.
    Det blir nog en saito 90R3
    Tack sålänge[emoji106]

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Kommentar

• Harry S
      • maj 2006
      • 274

Det finns ytterliggare en som tillverkar i hög kvalitet och det är Lado, dessa är elektriska och finns i olika storlekar och konfigurationer. Han har även ställsben till div. olika maskiner.

Kommentar

• mds
        • sep 2007
        • 524

Bokis
        Du kanske har sporrstället åxå

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Kommentar

• Lelle
          • aug 2007
          • 1472

Ursprungligen postat av bokis
          Har Robarts elställ i ett par kärror,verkar funka bra,dock så blir man förvånad över boxen,den ser ut som den är gjord för 50 år sen men den funkar.
          Men luft funkar också även om jag föredrar el,mindre saker o fundera över=ev. luftäckage om man så säger..
          Rollsen i församlingen är dock electron retracts men de säljer bara mekanismen så ställbenen får man ta från någon annan..
          Håller med samtliga här att el-ställ känns säkrare, även om dom oxå kan strula förståss. Till Corsairen byggde jag om mina Sierraställ med elmotorer från Down and Locked i USA.
          Får hålla med dej här Bokis, även detta företag verkar som om dom har stoppat in elektroniken i en gammal tablettask från 50-talet där dom säkrat öppningen med eltape. Riktigt sunkigt, men det fungerar trots allt.

Blev lite strul med dom vid leveransen då ett par bultar var felaktiga. Intressant var att dom ville ha rejält betalt när ersättningen anlände. Det blev naturligtvis inga pengar till dom.
          Skulle köpa en annan grej av dom senare, men nu blev det tvärnobben. Dom svarade överhuvudtaget inte på mail. Sandlådenivå på det företaget !!

En liten filmsnutt på ställen in action.
          /Lelle

Kommentar

• henke2
            • mar 2011
            • 3188

Ursprungligen postat av bokis
            samt att det gäller kompletta landställ till en Ziroli AT6.
            Billiga ställ som du föreslår i plast går bort direkt
            Nä, jag föreslår ingenting utan svarade på ursprungsinlägget. En halv fråga som fick ett generellt svar helt enkelt. Jag känner till personen i fråga men känner inte så väl att jag vet till vad det gällde.

Kommentar

Arbetssätt...