Jag har 2 st Turnigy 9x, Funkar kanon för mig, billiga som stryk och jag har använt min ena i 3 år eller så. Har inte begränsat mig än iaf, den har väl kanske inte alla hippa funktioner men om man orkar så kan man ju lägga in open9x eller liknande. Det har jag inte gjort, men jag har kablarna till det hemma och funderar på att göra det. Den andra radion köpte jag när minnet var fullt i den ena :sarcastic:, de är ju så billiga.... Modellerna blir många och nu är minnet snart slut i den andra med. Men med open9x ska man få in 16 modeller istället för 8 om jag inte minns fel.
Jag flyger "hobby DLG", EDF, aerobaticplan, motorsegel, quad, Funjet mm och jag har en 550 heli på hyllan som jag inte vågat testa än.
För mig har inte radion varit nån begränsning, och det är den enda computerradio jag ägt. Det finns en massa fina märken på radioapparater, men denna duger åt mig iaf. Då kan man få pengar över till ett par modeller till istället :victorious:.
Jag flyger "hobby DLG", EDF, aerobaticplan, motorsegel, quad, Funjet mm och jag har en 550 heli på hyllan som jag inte vågat testa än.
För mig har inte radion varit nån begränsning, och det är den enda computerradio jag ägt. Det finns en massa fina märken på radioapparater, men denna duger åt mig iaf. Då kan man få pengar över till ett par modeller till istället :victorious:.
men som jag fortfarande undrar är om turnigy 9x är en bra sändare ?
länk med mottagare:
Kommentar