Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hej Fluf,
Tackar för länken. Tror jag följer JePe´s anvisningar. Låter som ett bra sätt, att göra det på, om man inte vill ha en modell, som ser ut som modell lera! :sarcastic:
Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.
Otroligt vad man kan göra i ett mjukt material, innan någon snubblar och avsätter ett handavtryck i leran! Det var det jag tänkte på, när man nu har gripit tag i sin modell för 250 tionde gång och tryckt in sin tumme och pekfinger i skummet!
Trots allt vill jag hellre ha en lite mer tålig modell, än t.ex min Tomahawk Viper, som var reparerat med glasfiber lite så där överallt.
An Expert has done every mistake ...
A Master has done every mistake....Twice! :stupido2:
Fäll in förstärkningar vid kastgrepp och så innan du glasar, men inte för mycket så det blir tungt. Skum håller riktigt bra i sig självt för det mesta.
Som vanligt fram med motorn så mycket det bara går. Körde just min T25 med 72cm långt rör. 2650gram dragkraft utan rör, 2650gram med rör.
Haha underbart, förmodligen långsammaste jet jag har sett. Såg hur lätt, mjuk och fin ut som helst
Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.
Jag köpte den ursprungligen komplett med 90mm fläkt för 6S, men efter en del funderande blir det en Kolibri T-25 i stället.
Mors! Kan du inte posta lite bilder mm och berätta om hur du gör installationen av turbin mm?
Är ruggigt sugen på liknande projekt men har dålig koll på detta.
Hur mycket soppa har du ombord?
Hur mycket flygtid får du?
Jag köpte den ursprungligen komplett med 90mm fläkt för 6S, men efter en del funderande blir det en Kolibri T-25 i stället.
Mors! Kan du inte posta lite bilder mm och berätta om hur du gör installationen av turbin mm?
Är ruggigt sugen på liknande projekt men har dålig koll på detta.
Hur mycket soppa har du ombord?
Hur mycket flygtid får du?
// Mats W
Hej Mats,
Är det Henke du frågar ? Eller mig? eller båda?
An Expert has done every mistake ...
A Master has done every mistake....Twice! :stupido2:
Det där var hur ballt som helst! Man kanske skulle sätta en turbin i rumpan på någon lämplig modell. Ska precis montera en J-29 som är 140 cm lång. Lagom storlek??
Kommentar