FPV-dag på RFK Fyris (2013 edition) - Svenska RC-flygförbundet
Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Tjena, jag är ny in i detta och har köpt mig en quadcopter, av någon anledning får jag inte det att lyfta...
Är det ok om man kommer förbi o tittar? och finns det någon quad expert där som kanske kan hjälpa mig?
köpte fatshark glasögon och kamera... tråkigt att inte kunna använda grejerna :(
jag är i behov av propellrar, jag har gröna 1045R (typ 10st) och svarta 8045R (typ 10st) fast dom är åt samma håll allihopa, jag köper hellre av någon i sverige än att beställa från hobbyking o vänta 3 veckor....
Kan ju vara trevligt om man tar en bit tejp eller vad som och skriver sitt forumnamn på och tejpar på synligt ställe... Annars kommer jag inte känna igen en enda... Nja kanske några men ni fattar
Kommentar