Rangevideo flygande vinge
Kollaps
X
-
-
-
-
Haha. Ja det vill man ju inte ska hända. Senaste nytt är iallafall att låda med cellplastinsats har tagits fram, jag tror att Vova har gjort första beställningen av vingar från fabrik så det kan inte vara långt bort nu
Angående pris så vågar jag inte säga något men skall man spekulera så kommer den väl att ligga i nivå med X8 eller Ritevingen men det återstår att se.
Cheers kompisar.
Imorgon blir den klar hehe
Med vänlig hälsning, KajakenKommentar
-
-
Rätt bra faktiskt. Har inte satt CG helt än men kommer nog att behöva flytta fram batteriet lite grann.Kommentar
-
Kommentar
-
Läste i RVOSD manualen angående hur jag ska koppla, tänkte förbereda mig lite hehe, "For flying wing the OSD will make the elevon mixing, disable elevon mixing on your transmitter if you had it set to do so, and connect RVOSD like this" betyder det att jag inte ska ställa in något under "MIXER" i er9x? jag valde delta vinge när jag skapade ny modell. och har CH2 samt CH4 inställda på elevon/airleron mix samt CH3 på THR.Kommentar
-
Du kör precis som då du kör tricopterkort. höjd, skev, trottel och roder och sedan sker mixningen i RVOSDn.
Kör du med PPM sum mottagare så är det riktigt enkelt att konfigurera upp.
MVH / KajakenKommentar

Kommentar