Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Min GoPro Hero 2 hänger sig efter 4-5 minuter när jag flyger utan hus i temperaturer mindre än -8 grader.
Sedan har jag gått med kameran med huset på i -12 grader i 15 min, inga problem alls.
fler som har problemet att kameran kan hänga sig under inspelning?
senast jag var ute och flög, så hade den hängt sig på 22sek, men när jag kollade filerna hemma, så fick den med hela flygningen. trotts att vi fick plocka ur batteriet från kameran för att stänga av. :S
och nu ikväll när jag var ut en snabbvända i stormen, så hade den hängt sig igen..men denna gången sparade den inte filen. :(
har inte sett några nya uppdateringar till GoPro2an heller.
Jag löste det genom att köpa ett nytt och av bättre kvalitet SD kort.
Min hänger sig med det gamla kortet än idag och det går endast att filma en film sedan stänger den sig och hänger sig. Med det nya kortet kan jag filma hur många filmer som helst och den hänger sig aldrig.
Det är extremt vanligt med hängande gopro 2or. Jag och ett antal polare har alla upplevt samma skit med dem. Kan ha med SD kort att göra antar jag, det vi alla gjort och som löst problemen är att bricka kameran och sen ominstallera urgammal mjukvara via rescue funktioner eller hur man ska kalla det. Vet inte om jag skulle rekommendera det, men om du är våghalsig och inte rädd för att bricka den så....
fler som har problemet att kameran kan hänga sig under inspelning?
senast jag var ute och flög, så hade den hängt sig på 22sek, men när jag kollade filerna hemma, så fick den med hela flygningen. trotts att vi fick plocka ur batteriet från kameran för att stänga av. :S.
Jag har haft en hel del problem med hängande på exakt 22 sek. Men då skyllde jag på batteriet, att den var inte tillräckligt bra laddat. Men som ni säger, det kan vara kortet. Jag undrade varför alltid på 22 sek? Kanske kameran buffrar 22 sek o sen vill den skriva ner o så vips... nåt händer och sen hänger sig...
Kommentar