Snutt från igår. Sjukt kul!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kenneth E
    • okt 2006
    • 3445

Köra förbi, du skall ta med dig grejor att visa upp. Kan du inte flyga visar vi dig, kan du flyga tittar vi gärna på.

"köra förbi o kolla på grejorna lite och snackat skit.[/QUOTE]
    Ken
    DS-24 operatör.
    Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
    Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
    FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Kommentar

• Smajly
      • maj 2007
      • 364

HAhaha, goa gubbar!
      Jo självklart ska det flygas. Det var om ni körde dit innan jag fått hem mina grejor och Anders fått igång produktionen

Ursprungligen postat av Kenneth E
      Köra förbi, du skall ta med dig grejor att visa upp. Kan du inte flyga visar vi dig, kan du flyga tittar vi gärna på.

"köra förbi o kolla på grejorna lite och snackat skit.

Kommentar

• Gadget
        • dec 2010
        • 23

Jag tyckte den såg onormalt liten ut när jag gick förbi. :sarcastic:
        Var hittar man spec på den? (gekkon)

Kommentar

• Smajly
          • maj 2007
          • 364

Ursprungligen postat av Gadget
          Jag tyckte den såg onormalt liten ut när jag gick förbi. :sarcastic:
          Var hittar man spec på den? (gekkon)

Står inget om några mått men det kan säkerligen dom andra här svara på..
          Längd o bredd o hit o dit o upp o ner o in o ut.....

Vet att jag sett en tråd där Jakob lagt ut mer bilder under monteringen av sin.. på ett forum.. kommer bara inte på vilket det var nu men det vet ju säkert han själv

Kommentar

• HangerS
            • feb 2013
            • 235

Oj hade visst missat en del här..

Ursprungligen postat av Luft
            Nice video!
            Perfekt flygställe. Jag brukar stanna där påväg eller från jobbet när jag är i krokarna, och flyga lite. Men jag har aldrig sett någon annan där. Är det inte flygbart på andra sidan motorvägen vid dom konstgjorda sjöarna?

Coolt att maskinerna snart är så små så att man FPV flyger mellan grässtrån och blommor. Svårt att överträda lagar då
            Tack!
            Japp det stället är klockrent. Har flugit vid sjöarna också men det är lite tätare i skogen där så inte lika kul.

Ursprungligen postat av Smajly
            Jag? Har enorma åkrar runt huset här hemma också.
            För min del var det mest om man får höra att det ska flygas där så man kunnat köra förbi o kolla på grejorna lite och snackat skit.
            Klart du ska komma med ut! Skicka mig ditt nummer så messar jag när vi sticker ut.

Kommentar

• Jorgen
              • feb 2013
              • 777

Har någon koll på när det går att beställa en Gekko igen?

Kommentar

• Smajly
                • maj 2007
                • 364

Ursprungligen postat av HangerS
                Klart du ska komma med ut! Skicka mig ditt nummer så messar jag när vi sticker ut.
                Trevligt o träffa på lite "flyg"folk..
                Tack för titten, nu blev man ju ännu mera sugen på att få sätta ihop en Gekko

Jag ska fixa lite med bilderna och sen lägger jag upp dom min serverplats så får ni plocka fritt vilka ni vill ha se.. Dom får ni använda till vad ni vill.. Kanske inte blev så bra, har inte hunnit kolla på dom än.. men jag säger till när dom är uppe.

Kommentar

• Kenneth E
                  • okt 2006
                  • 3445

Jag stack på eget håll idag, trots Lufts försök att locka mig, här är anledningen, Dock en råkopia från Glasögonen.

Ken
                  Senast redigerad av administrator; 2014-03-02, 19:25.
                  DS-24 operatör.
                  FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Kommentar

• Copterdude
                    • maj 2012
                    • 1269

Oj hoppas ingen blev skadad ! Va jobbigt att få bort allt smält socker sen (tänker på sånt man bygger peparkakshus med) Bra bild för att vara liveinspelningen.

Jag stack på eget håll idag, trots Lufts försök att locka mig, här är anledningen, Dock en råkopia från Glasögonen.

Ken

Kommentar

• Smajly
                      • maj 2007
                      • 364

Tråkigare med alla bilarna som förstördes... (om det var det utanför Bara)

Här är lite bilder från idag, blev inte så många för de va tradigt ljus o blev ganska dimmigt..

Hade vatt kul o vetat vem som är vem här och på bilderna.. Med tanke på dom flesta med nick-names här bara..

Kommentar

• Stiffe
                        • jan 2012
                        • 991

Ken
                        Fräckt var själv lite sugen när jag såg det i tidningen men det blev lite mer flygtidstester med Y6 an istället då jag inte kom ut förrän vid 17 tiden
                        Senast redigerad av administrator; 2014-03-27, 16:39.
                        Bor i Malmö
                        Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897

Kommentar

• Stiffe
                          • jan 2012
                          • 991

Ursprungligen postat av Smajly
                          Tråkigare med alla bilarna som förstördes... (om det var det utanför Bara)

Här är lite bilder från idag, blev inte så många för de va tradigt ljus o blev ganska dimmigt..

Hade vatt kul o vetat vem som är vem här och på bilderna.. Med tanke på dom flesta med nick-names här bara..
                          Oj det var rätt många Zoombies ute idag ( FPV flygare med googles ofta sittandes i stol )
                          Bor i Malmö
                          Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897

Kommentar

• Kenneth E
                            • okt 2006
                            • 3445

Jag har själv aldrig förstått det, varför man skall sitta? Har provat någon gång och jag trivdes bäst av att stå upp. Men vad vet jag?
                            Ken

Ursprungligen postat av Stiffe
                            Oj det var rätt många Zoombies ute idag ( FPV flygare med googles ofta sittandes i stol )
                            DS-24 operatör.

Kommentar

• Copterdude
                              • maj 2012
                              • 1269

Jag står också för då slipper jag släpa med stol men det är olika. Vissa har stol för att det är bekvämt andra för att dom annars känner att dom vinklar med kroppen

Kommentar

• Luft
                                • aug 2013
                                • 240

Min morsa trillade när jag skulle visa henne FPV i FatShark brillorna.

Kommentar

Arbetssätt...