Snutt från igår. Sjukt kul! - Svenska RC-flygförbundet
Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Köra förbi, du skall ta med dig grejor att visa upp. Kan du inte flyga visar vi dig, kan du flyga tittar vi gärna på.
"köra förbi o kolla på grejorna lite och snackat skit.[/QUOTE]
Ken
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Står inget om några mått men det kan säkerligen dom andra här svara på..
Längd o bredd o hit o dit o upp o ner o in o ut.....
Vet att jag sett en tråd där Jakob lagt ut mer bilder under monteringen av sin.. på ett forum.. kommer bara inte på vilket det var nu men det vet ju säkert han själv
Nice video!
Perfekt flygställe. Jag brukar stanna där påväg eller från jobbet när jag är i krokarna, och flyga lite. Men jag har aldrig sett någon annan där. Är det inte flygbart på andra sidan motorvägen vid dom konstgjorda sjöarna?
Coolt att maskinerna snart är så små så att man FPV flyger mellan grässtrån och blommor. Svårt att överträda lagar då
Tack!
Japp det stället är klockrent. Har flugit vid sjöarna också men det är lite tätare i skogen där så inte lika kul.
Ursprungligen postat av Smajly
Jag? Har enorma åkrar runt huset här hemma också.
För min del var det mest om man får höra att det ska flygas där så man kunnat köra förbi o kolla på grejorna lite och snackat skit.
Klart du ska komma med ut! Skicka mig ditt nummer så messar jag när vi sticker ut.
Klart du ska komma med ut! Skicka mig ditt nummer så messar jag när vi sticker ut.
Trevligt o träffa på lite "flyg"folk..
Tack för titten, nu blev man ju ännu mera sugen på att få sätta ihop en Gekko
Jag ska fixa lite med bilderna och sen lägger jag upp dom min serverplats så får ni plocka fritt vilka ni vill ha se.. Dom får ni använda till vad ni vill.. Kanske inte blev så bra, har inte hunnit kolla på dom än.. men jag säger till när dom är uppe.
Jag stack på eget håll idag, trots Lufts försök att locka mig, här är anledningen, Dock en råkopia från Glasögonen.
Ken
Senast redigerad av administrator; 2014-03-02, 19:25.
DS-24 operatör.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.
Oj hoppas ingen blev skadad ! Va jobbigt att få bort allt smält socker sen (tänker på sånt man bygger peparkakshus med) Bra bild för att vara liveinspelningen.
Ursprungligen postat av Kenneth E
Jag stack på eget håll idag, trots Lufts försök att locka mig, här är anledningen, Dock en råkopia från Glasögonen.
Jag har själv aldrig förstått det, varför man skall sitta? Har provat någon gång och jag trivdes bäst av att stå upp. Men vad vet jag?
Ken
Ursprungligen postat av Stiffe
Oj det var rätt många Zoombies ute idag ( FPV flygare med googles ofta sittandes i stol )
DS-24 operatör.
Jag står också för då slipper jag släpa med stol men det är olika. Vissa har stol för att det är bekvämt andra för att dom annars känner att dom vinklar med kroppen
Kommentar