Wesse besöker Bill

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Thomas
    svarade
    Alltså...
    Jag vet hur en smålänning tillverkar en motor!!!
    Klavins variant ser i alla fall ut som en motor. Hur Wesses/Slammis kommer att ta sig ut blir intressant att se...

Lämna en kommentar:

• Klavins
    svarade
    Ursprungligen postat av wesse
    Då har jag monterat ihop Slammis DA 60 och provkört den samt firat den välgående motorn med revben och min första Cowboy hatt....
    Fick mig även en trevlig åktur i en 550 hk Cadillac:-))...

Du är det bara en dags äventyr kvar sen måste jag försöka ta mig hem o klippa lite film från detta äventyr...

Nice to be sober this unique day to....
    Stackars SLAMMIS din motor låter konstigt,kanske har MR WESSE glömt något i motoren.

Lämna en kommentar:

• Sigun
    svarade
    This is how it should look Wesse
    Klicka på bilden för större version

Namn: image-2046639938.png
Visningar: 1
Storlek: 671,4 KB
ID: 478305

Du ser ut att ha haft en fantastisk trevlig resa. Men nu vill du säkert hem till småland igen. -15 grader och en 30-40cm snö väntar på dig här hemma

/Martin

Lämna en kommentar:

• wesse
    svarade
    Ursprungligen postat av Nyroth

Hälsa Big Nose Kate...
    Fixat;-)
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• wesse
    svarade
    I dag har Bill visat mig lite historia från CowBoyTiden och nu är jag redo för hemresan i morgon....

Har massor av film från äventyret som kommer ut när orken hittar hem...

Bill och han familj har verkligen visat en härlig generös sida dessa 14 dagar......

Nu Längtar jag hem för att bygga en hootiesFomie och börja leva ett svensktalande liv igen:-))......
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Plange13
    svarade
    Nu när Wesse varit over ther kanske det här med fomisar gått över så när jag ändå åker förbi på Fredag kväll med ett lass med massa ved kan jag ju lägga av ett par pinnar så han har något o tälja på till våren, en Cub kanske

Lämna en kommentar:

• wesse
    svarade
    Då har jag monterat ihop Slammis DA 60 och provkört den samt firat den välgående motorn med revben och min första Cowboy hatt....
    Fick mig även en trevlig åktur i en 550 hk Cadillac:-))...

Du är det bara en dags äventyr kvar sen måste jag försöka ta mig hem o klippa lite film från detta äventyr...

Nice to be sober this unique day to....
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Stig H.
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats J
    Självklart kommer Bill sätta wesse i en 80%are och flyga han över atlanten

Mvh Mats J
    Den turen tog ju bara knappa 40 timmar när mr Maynard (78 år gammal) styrde iväg sin "The Spirit of Butts'Farm" hösten 2003 - så varför inte....
    Happy Landing !

Lämna en kommentar:

• Mats J
    svarade
    Självklart kommer Bill sätta wesse i en 80%are och flyga han över atlanten

Mvh Mats J

Lämna en kommentar:

• TomasE
    svarade
    Ursprungligen postat av Sigun
    Om du ska lämna kvar huvudet hos Bill blir nog inte Ina så glad när du kommer hem? Eller det kanske bara är innehållet Bill vill behålla
    Hmmmm vilket innehåll???????
    /TomasE

Lämna en kommentar:

• Sigun
    svarade
    Om du ska lämna kvar huvudet hos Bill blir nog inte Ina så glad när du kommer hem? Eller det kanske bara är innehållet Bill vill behålla

Lämna en kommentar:

• wesse
    svarade
    Vi har i kväll konstaterat att mitt huvud passar i en 80% are där ligger nog både Klavins & Torgny i lä... Muahahahaha
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Sigun
    svarade
    Då måste jag rådfråga InaD Sigun... Jag ligger ju på minus efter 14 dagar i Tuscon...
    Gör så och så fixa ihop en cub till Klavins med så är han med välkommen ner Ina kan väl följa med och värma dig i pauserna
    /Martin

Lämna en kommentar:

• Thomas
    svarade
    Ursprungligen postat av Stig H.
    .

Så klokt beslut - minns vad Jokkmokks-Jocke sjöng:

Stig
    Hihi... Norrlands svar på Wesse och Klavins!

Lämna en kommentar:

• Stig H.
    svarade
    Har under denna resa även slutat snusa, misstänker att det blir mer pussar av älsklingen hädanefter och kanske tillomed pussar från Klavins om jag har flyt.... Yehhhh
    .

Så klokt beslut - minns vad Jokkmokks-Jocke sjöng:

Stig
    Senast redigerad av Stig H.; 2010-11-28, 16:30. Anledning: tryckfelsnisse

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...