Wesse besöker Bill
Kollaps
X
-
Jisses vad god mat dom har här :-)))
Bill likes my bops to... LoL
Spelar inte lite film varje dag med det hamnar nog på näten lagom till Jul...
Är bjuden på en Thanksgiving middag som jag verkligen är spänd på att uppleva....
Har berättat för alla modellflygare jag mött att alla modellflygare i Sverige är som mig... Muahahahaha
Dags att sätta sig i bilen och åka till Jetrallyt där det finns äkta grova kisar...
Have a nice sober day.... Yehhhh
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Spelar du inte lite film varje dag???:huh:Jisses vad god mat dom har här :-)))
Är bjuden på en Thanksgiving middag som jag verkligen är spänd på att uppleva....
Har berättat för alla modellflygare jag mött att alla modellflygare i Sverige är som mig... Muahahahaha
Dags att sätta sig i bilen och åka till Jetrallyt där det finns äkta grova kisar...
Have a nice sober day.... YehhhhKommentar
-
Hmm... jag undrar lite vad vågen och måttbandet "säger" när du kommer hem....:sarcastic:Jisses vad god mat dom har här :-)))
Have a nice sober day.... YehhhhKommentar
-
Jösses vad gott allt såg ut (utom boobsen). Jag tror att varken måttbandet eller vågen räcker till. Wesse du kan ju säga vad jag brukar säga "äh jag tar lite till för på mig syns det ju ändå inte".Kommentar
-
Kommentar
-
Underbara dagar swischar förbi.
Varmt som tusan i Phoenix på Jetrallyt och innan flygningen startade blev det nationalsången med handen på hjärtat för allihopa... Kändes mäktigt..
Har ätit hamburgare på Hooters och varit på en stor biograf....
Amerika is a cool place :-)))
Har lärt mig att inte byta om offentligt för det kan sluta i fängelse tydligen:-)))
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Hooters är lite kul. Aldrig varit på det i USA men i Canada. Synd att man inte fick fota
- Zeitgeist -Kommentar
-

Kommentar