Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Såg varmt ut det där. :sarcastic:
Det är så Mexikanerna vet när det är dags att äta igen. Svider det inte på muggen så är det ok att stoppa mer mat i sig :sarcastic:
/Matte
:captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..
har en film till som ska ut i kväll sen är det paus i klipperiet och i Småland när vi har paus så går vi ut i snön o hovrar, CowBoyHatten jag fick av Bill Hempels fru värmer mig denna ljuvliga vinterkväll...yehhhh
sista filmen som har med rc att gölra kommer här och nu är det bara tokerier i LasVegas o Grand Canyon och sån som inte har med rc att göra så jag törs väl inte posta det här ....
Klart du ska lägga in dom andra filmsnuttarna om inte kanske det hamnar ett lass Ask (eller än värre Alm) i trädgården på fredag som du måste tälga en cub ur
Kommentar