En BLÅ
Kollaps
X
-
men wesse... du fattar väl att en förbannelse är helt obrukbar mot mig och dom jag skyddar... mohaaaaaaaaa...Kommentar
-
Kommentar
-
Ja du lille Trollis under kvällsfirandet av roder-premiären så stekte jag och panerade pära o fiskrester:lollypop: har ju läst att fisk är bra för tänkandet och under måltiden så insåg jag att di där oppe i stockholm har nog aldrig smakat fisk om man ser på tänkandet...moahahahah:sarcastic::sarcastic::sarca stic:
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Det finns inte tillräckligt med fisk i Världens alla hav om man ska få fart på tänket i H-fred så de så pillutta dig :sarcastic:Ja du lille Trollis under kvällsfirandet av roder-premiären så stekte jag och panerade pära o fiskrester:lollypop: har ju läst att fisk är bra för tänkandet och under måltiden så insåg jag att di där oppe i stockholm har nog aldrig smakat fisk om man ser på tänkandet...moahahahah:sarcastic::sarcastic::sarca stic:/Matte
:captain:Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..Kommentar
-
:lollypop::lollypop::lollypop::lollypop::lollypop: :lollypop::lollypop::lollypop:Hitta en P-rulle till wesse..
YouTube - Extreme Flight-You better believe it..wmv
-
För dom som evetuellt undrar hur mitt calmatobygge rullar på så kan jag säga att det står stilla i dag för hunden har varit hos frisören o lämnat sommarpälsen
och nu blir det till att svara en jättefågelpinne till en fyllande 70åring resten av denna sällsamma kväll:lollypop:
bilder på Bonzo två kilo päls lättare:sarcastic:
-
Då har svarvningsprojektet startat och det är dags för första fikapausen och vad passar inte bättre än en plopp med kaffe:lollypop:
har dock inte släppt bilden på min hovrande Calamto..ohhh så vackert det ska bli denna sommar och vilka långa hakor dom jetflygande Skåningarna kommer få av denna unika syn :lollypop::lollypop:
-
Wesse lille vän!:icon_pai:Då har svarvningsprojektet startat och det är dags för första fikapausen och vad passar inte bättre än en plopp med kaffe:lollypop:
har dock inte släppt bilden på min hovrande Calamto..ohhh så vackert det ska bli denna sommar och vilka långa hakor dom jetflygande Skåningarna kommer få av denna unika syn :lollypop::lollypop:
Tänk på hjärtat, det är bara en massa härdade f***or i dom där Ploppen!:sarcastic:
Hovrande Calmato hit och hovrande Calmato dit vad är det för skit du
håller på med? När ska du skaffa en Jet och börja flyga riktigt i stället!
Hovra gör man med Helikopter!:icon_butt: Mohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-------www.ahusmfk.net------Kommentar
-
oj en skåning som vaknat till till hurra dom lever ännu:sarcastic:Wesse lille vän!:icon_pai:
Tänk på hjärtat, det är bara en massa härdade f***or i dom där Ploppen!:sarcastic:
Hovrande Calmato hit och hovrande Calmato dit vad är det för skit du
håller på med? När ska du skaffa en Jet och börja flyga riktigt i stället!
Hovra gör man med Helikopter!:icon_butt: Mohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja se där både Kor o getter som hovrar nu blir man sällsamt glad:lollypop:
ne ne Hanke jag ska ha lika långt skägg som Sotarn
Låter skägget gro i ro och låter en pizzabit slinka ner så lätt medan jag begrundar en svarvad skål som väntar på oljebadspolering och som sällskap har jag min älskade Calmato-blå som beundrar mig så...nice to be grov pellejönskis denna unika nyktra dag:lollypop:
-
Herregud wesse............med den farten på servona så tar det ju dig en halv eftermiddag att göra en kvarts roll. Du skulle ju haft i 8711´orna..Kommentar
-
ja dom servona har samma takt som en snickare från Skåne eller rörkrökare från Arvika så jag funderar allvarligt på att byta ut dom:stupido2:

Kommentar