FPV träffar 2014
Kollaps
X
-
Vi har tillåtelse att ha ett meeting på MRFS. Finns bara kravet att dom som flyger måste vara med i rcff eller smff.
Det ända stället man inte får flyga är över gården (röda x). www.mrfs.seKommentar
-
finns det någe FPV-tokar i mellansverige eller Mälardalsområdet som har träffar eller är sugna på någon träff?
verkar vara lite snålt med fpv-folk runt västerås känns det som, vore skoj att kunna flyga med andra.
Kommentar
-
Haha, hon är faktiskt hyfsat intresserad av mina "leksaker", har till och med följt med mig när jag flugit helikopter.
Fältet vid Willys har jag flugit på men dock är det ett populärt ställe att rasta hundar på.Kommentar
-
Kom ner till ned 9:e juni, sa kan du flyga med oss.
KennethDS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Kanske vi skulle sikta på att komma igång tidigt, nästan som du förra gången, Kenneth.
Gissar att det kommer fler framåt lunch om det är kalasväder. Då skulle man kunna avsluta med en trevlig lunchgrillning.
--
S
Sent from my iPad using Tapatalk HDKommentar
-
Vi ger det en chans, jag bifogar en karta i morgon. Jag tar med mig grillen.
Enligt Halcon ar dar till ock med en uppklippt landningsbana.
KennethDS-24 operatör.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Tyvärr är jag inte hemma detta tillfället heller , I Småland på Jeepträff , men nån gång ska det väl klaffa :hmpf:Bor i Malmö
Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897Kommentar
-
DS-24 operatör.
-
Kommentar
-
FPV-träff i Staffanstorp,
Den 9:e Juni, vi börjar vid 10- kör tills batterierna är slut.
Vi får hoppas på bättre väder än de senaste dagarna.
Jag tar med mig en liten grill om den får plats i bilen.
Vi samlas bakom Willis, på Flisvägen. Runda MacDonalds och det är första gatan till vänster.
Fick tyvärr inte in någon karta, men sök Flisvägen i Staffanstorp.
Kolfiber och elmotor regnDS-24 operatör.
-
Fick du bild från insidan av cockpit?
Jag är bara svartsjukDS-24 operatör.
fick tyvärr inte med mig något flygplan.....
Kommentar