FPV träffar 2014
Kollaps
X
-
Det är dags att börja planera för nästa träff, det blir den 29 eller 30:e Juni.
Trolig plats Borgeby slott.
KennethSenast redigerad av Kenneth E; 2013-06-13, 11:32.DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Hej Kenneth!
Åh vad kul, Borgeby slott är en utmärkt plats, har ofta funderat på området bakom, fin dalgång, Lödde å som ringlar sig... kan bli jättebra!
Som boende i Löddeköpinge, säg till om jag kan bidra!
/Magnus, hoppas jag fått min RCTimer-brushless-gimbal färdigtrimmad till dess!Kommentar
-
Och gissa om jag kan då NOT är även det datumet på Jeepträff :banghead:det blir den 29 eller 30:e JuniBor i Malmö
Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897Kommentar
-
Nä men varje gång ni ska ha FPV träff verkar det som :secruity:3 gånger i rad iafBor i Malmö
Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897Kommentar
-
DS-24 operatör.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Ja jag får skylla mig själv :sarcastic: , jag vet no hard feelings , sen lugnar det ner sig till september så då finns det nog fler tillfällen som funkarBor i Malmö
-
Tjenare alla fpv-are..
tänkte försöka dyka upp på nån av era träffar. Ska försöka komma på träffen om vådret tillåter i slutet på månaden..
Kommentar
-
Jonte
Du är välkommen, vi har faktiskt trevligt. Jag har hört att dig känner nervös över att flera flyger samtidigt. Säg bara till så ordnar vi fri luft åt dig.
KennethDS-24 operatör.
-
Du missförstod nog mig Kenneth, när jag sade att han maida sin quad då vi hade träff. E rätt säker på att Jonas inte är rädd för att flyga me folk
Kommentar
-
Ja men då är alla problem ur vägen, Jonte är välkommen oavsett.
Men skulle någon behöva att flyga ensam fixar vi det, inga problem.
KennethDS-24 operatör.
-
Jag har byggt ihop en disco quad kopia med ett naze32 styrkort, så förhoppningsvis har jag fått fpv grejer på den till nästa träff. Annars får jag flyga den på det gamla sättet
Blev så imponerad av sickans stunt förra gången så jag var tvungen att inhandla nån form av quad.Kommentar
Kommentar