Fin film (och musik!) Kenneth!
Ser ut som ett bra hang nere vid stranden. Gäller bara att hitta dit...
Behåll kameran, Smajly!
Sk*tfina bilder!
FPV träffar 2014
Kollaps
X
-
Ser ut att vara väldigt skysst ställe att FPV:a. Trevligt med många bilder så man ser hur det var. Fin flygning Kenneth ändå bort till vattnet.
Lämna en kommentar:
-
Bertone, lugn, bara lugn, sladdarna ordnar jag för dig när jag är tillbaka om 14 dagar.
Lars
Holbrook, AzLämna en kommentar:
-
Stil o stil.. Nä, jag har nog inte hittat min stil utan det blir bara vad det blir helt enkelt och vad man känner för. Det jag gör med bilderna brukar vara att ljusa upp mörka område, mörka ner ljusa område och förstärka upp färgerna lite.
Jag är ingen fotograf och gör det mest för att det är kul
Kameran är nästan alltid inställd på manuellt läge och sen kör jag samma inställningar oavsett hur ljuset kommer och sånt. Därför blir mina nästan alltid antingen för ljusa eller för mörka eftersom inställningarna i kameran är vad dom är. Det är mycket enklare när man har tid på sig att ställa in och testa hela tiden hur det blir.. När objekten rör på sig är det bara att trycka och då blir det som det blir.
Men nu har jag lagt upp helt oredigerade bilder i samma album som tidigare så klicka in dig på länken igen så finns dom där
Lämna en kommentar:
-
-
Ok! Jag trodde det var någon komprimering som gjordes när du gjorde album av bilderna. Är det din stil så är det naturligtvis ok.Lämna en kommentar:
-
Nja, det är bara för att jag tycker om dom såVilken härlig dag! Ända tills jag satte hexan i trädet. Jäklar vilken röra. Har egentligen inte kollat ordentligt på skadorna än. FPV-kameran saknas o en arm är av, men värst av allt är alla skadade o avslitna kablar. Byggde lite på fotobåten när jag kom hem -istället för att gråta över spilld mjölk. Kul o se bilderna Smajly! Men varför ser dom ut o va tagna med en GoPro? (Kontrast o mättnad är hårt ställda). Du har ju en Canon dslr m bra objektiv.
Christian
Oavsett kamera eller objektiv måste bilderna nästan alltid på ett eller annat sätt redigeras..
Jag kan göra en mapp med oredigerat imorgon och PM'a dig länk.Lämna en kommentar:
-
Tyckte filmen var skakig/studsig, hittade felet efter att ha sett filmerna, 2 av 4 gummidämpare satt endast i efter kraschen i Tisdags. Antingen har alla varit lösa och jag inte sett det eller så har jag glömt att sätta fast de som var lösa, otur, för det fanns annars mycket material att klippa i.
Troligtvis var det ett annat program som spökade till GoPro Studio´s filen ändrade GoPro´s filer till inte öppningsbara med annat program och då fungerade steg två igen GP Studio.
Ken
Senaste filmen, tyvärr rå och oklippt:
Ganska härlig dag med mycket flyga och över en timmes film i kameran, dock så klyddar programmet.
Tack till alla som kom, totalt blev vi 8 piloter.Senast redigerad av administrator; 2014-08-16, 14:57.Lämna en kommentar:
-
Vilken härlig dag! Ända tills jag satte hexan i trädet. Jäklar vilken röra. Har egentligen inte kollat ordentligt på skadorna än. FPV-kameran saknas o en arm är av, men värst av allt är alla skadade o avslitna kablar. Byggde lite på fotobåten när jag kom hem -istället för att gråta över spilld mjölk. Kul o se bilderna Smajly! Men varför ser dom ut o va tagna med en GoPro? (Kontrast o mättnad är hårt ställda). Du har ju en Canon dslr m bra objektiv.
ChristianLämna en kommentar:
-
Tja gubbar..
Har fixat in ett par bilder i datorn.. Har lagt dom här: http://moped.clippern.se/#!album-27
Väldigt blandat, ingen särskild ordning..
Är dom OK eller ska jag sälja kameran och köpa godis för pengarna??
Lämna en kommentar:
-
-
Lämna en kommentar: