E jag trög (ja lite e jag nog allt) men efterfrågade inte en plats Xermalk innomhus?
Då är det kanske inte aktuellt med översta våningen ("taket"?) på parkeringhus där det förmodligen regnar och blåser lika mycket som ute i det fria.. och då funkar inte heller en "lerpöl" vilken jag förmodar inte är innomhus?
Var ligger Anna ?? Har nog hört talas om det i somras där det ska ha varit en bilträff där samtidigt som jag var på BugRun Race Day i oljehamnen.. antar att det handlar om malmö men var?
Var är detta? : https://vimeo.com/83805885
Känner ju grabbarna som flyger så vet ingen här så kan jag ju alltid fråga dom..
FPV träffar 2014
Kollaps
X
-
Istället för att flyga sitter jag och leker med Pin 18 och börjar få lite kläm på det nu: Nu blev bilderna lite mer spännande att titta på.
Lämna en kommentar:
-
-
Aj aj inte kul med så pass dyra prylar , har du försökt googla på det ? men det finns väl inte så många ute ?Crap: Fick displayen kraschad idag pga ett gimbal fel, den bara började spinna och då for monitorn ut och slogs i sönder. Har aldrig hänt något liknande tidigare utan har bara varit så driftsäker som det kan vara.Lämna en kommentar:
-
Luft var väl och provade där i somras och tyckte det var sådär men det ser lovande utHade vägarna förbi katrinetorp idag så tog ut min qav och tog en runda för att kolla. Började tyvärr regna mitt i flygningen så han inte så långt. Men där ser ut att va riktigt bra för en FPV träff till sommaren. Får bara ta och fråga dom som äger marken men tror inte att det ska va något problem.Lämna en kommentar:
-
Det var ju inte så roligt. Finns det något läge för att kalibrera den?Lämna en kommentar:
-
Gimbal kraschar GH4
Crap: Fick displayen kraschad idag pga ett gimbal fel, den bara började spinna och då for monitorn ut och slogs i sönder. Har aldrig hänt något liknande tidigare utan har bara varit så driftsäker som det kan vara. Nåväl fick plocka fram gamla Bettan för ett par bilder.
Har trevlig vecka
Lämna en kommentar:
-
Det kan vara roligt att bli jagad av vakterna, om de inte kastar komradion på dig, lär de nog köra ut dig omg. P-huset Anna kan nog vara en bättre plats i så fall.Lämna en kommentar:
-
Emporia har en massa våningar och tror inte att där är någon på kvällen (på övre plan) så tänkte köra förbi med min 250 någon dag och ta en titt. Men måste orka montera mottagaren i den först och det är jobbigt nu när jag har så mycket att pilla med.
Hade vägarna förbi katrinetorp idag så tog ut min qav och tog en runda för att kolla. Började tyvärr regna mitt i flygningen så han inte så långt. Men där ser ut att va riktigt bra för en FPV träff till sommaren. Får bara ta och fråga dom som äger marken men tror inte att det ska va något problem.
Lämna en kommentar:
-
-
:o snö. Det var länge sedan man såg det här i skåne.
För övrigt tar jag gärna snö och minusgrader när som, över vind och/eller regn som vi haft i flera veckor nu.
Bara att köra med antennerna utanför bilen, och själv sitta inne i med värmen på.Lämna en kommentar:
-
-
Den ser väldigt kompakt ut High one
Lämna en kommentar: