FPV träffar 2014
Kollaps
X
-
Den flyger fint hade inte väntat annat efter vad man sett andra prestera bla Stickan har en sånFick testat min qav540G idag!
verkar som den gick att flyga sakta också :sarcastic:är en maskin jag kan tänka mig , ska du sälja den nån gång kan du höra av dig
Lämna en kommentar:
-
Kör just det programmet sen i somras då jag uppgraderade och är nöjd , det ska funka med 4 k också även om jag inte provatHar precis varit hos Net on Net då min hårddisk kraschat, nu skall vi se om det går att skrämma liv i skiten igen med en SSD 250GB i maskinen.
Passade samtidigt på att inskaffa en Pinnacle 17 Ultimate och hoppas video redigeringen blir lättare nu och att man kan redigera till fantastiska bilder.Lämna en kommentar:
-
Har precis varit hos Net on Net då min hårddisk kraschat, nu skall vi se om det går att skrämma liv i skiten igen med en SSD 250GB i maskinen.
Passade samtidigt på att inskaffa en Pinnacle 17 Ultimate och hoppas video redigeringen blir lättare nu och att man kan redigera till fantastiska bilder.Lämna en kommentar:
-
-
På träningsläger hos MRFS idag. Måste hålla igång vet ni. Körde med två sändare idag för att testa, en till koptern och den andra till gimbalen, lite småskoj för hjärnhalvorna.
Lämna en kommentar:
-
Köper så mycket att jag har ingen koll på vad jag har. Men det hänger en qav540g på väggen så förmodar att jag köpte den.Lämna en kommentar:
-
Vi håller kontakten i helgen så får vi se om det blir något flyga!Lämna en kommentar:
-
-
Sitter med 2st nya mks redo för att testas men vädret är ju skit och när man slutar jobb så är det mörkt >.<Lämna en kommentar:
-
Jag är inne på din linje om vädret, jag har precis skruvat på quaden men kan inte provflyga, tänkte köra den med två TX en för kontrollern och en till gimbalen.Lämna en kommentar:
-
Varför skall det vara så uselt väder, skulle vilja få till en träff med ett par stycken minis på olika frekvenser.
Flyger man bara tillsammans så kan man flyga ett par stycken på samma frekvensområde.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: