FPV träffar 2014
Kollaps
X
-
Konstigt, diod som diod, du borde kunna hitta någon ersättare eller serie/parallel koppla annan för att få samma värden? -
För varken dom eller electrokit har det jag behöver. Annars så hade discon redan varit flygen. Den grejen jag behöver säljs bara av typ 4 företag och 3 av dom har en minimum av 3000 för att beställa. Blir lite många att kasta.Lämna en kommentar:
-
Fy f.n ska en en diod till min Disco pro som jag håller på att reparera. Är nog den största blåsningen som jag någonsin åkt på.
MERCHANDISE TOTAL: 1,10 € DELIVERY CHARGE: 20,00 € ORDER TOTAL: 21,10 € Lämna en kommentar:
-
Ha ha , jag blandar ibland lite olika tex från Gopro , videokamera och systemkamera på mina filmer i olika format men utgår från 1920 x 1080 brukar då använda fyll bild , den klipper då lite av bilden på de i annat format men det blir rätt OkMan får lära sig efterhand och jag ville hålla mig till en storlek(bredd) utan att förstora- eller förminska bilden. Programmet fick lite krupp av att blanda fyra olika inställningar GoPro i 25/50 fps / 1080 och GH4 i 25/50fps 200b/s /1080. Men tack för kommentaren, jag skall skärpa mig.Lämna en kommentar:
-
Man får lära sig efterhand och jag ville hålla mig till en storlek(bredd) utan att förstora- eller förminska bilden. Programmet fick lite krupp av att blanda fyra olika inställningar GoPro i 25/50 fps / 1080 och GH4 i 25/50fps 200b/s /1080. Men tack för kommentaren, jag skall skärpa mig.Lämna en kommentar:
-
Snyggt ! Har du fått rätt på gimbalen ? varför lägger du filmerna bara i mitten på filmen inte fullscreen ?Så här blev resultatet av Pinnacle 18 Ultimate efter en dags flygning; GoPro, GH4, Okta och Quad, blandat 25/50 fps:
https://www.youtube.com/watch?v=jaj6YCUT3D0Lämna en kommentar:
-
Så här blev resultatet av Pinnacle 18 Ultimate efter en dags flygning; GoPro, GH4, Okta och Quad, blandat 25/50 fps:
Lämna en kommentar:
-
Kenneth!
Jag fick följande fel när jag försökte svara dig på PM:
Följande fel inträffade när detta meddelande skickades
Kenneth E har överskridit sin kvot av sparade privata meddelanden och kan inte ta emot fler meddelanden förrän han/hon rensar lite utrymme.Lämna en kommentar:
-
-
Blev 2 ackar för min del med. Något är dock inte helt rätt med min 250. Den hamnade nästan up och ner helt oförberett.
Video kommer när youtubes servrar får tummen ur röven och bearbetat videon.
Är det bara jag eller tar det längre och längre tid innan youtube berarbetat videos?
Edit: såja, tog "bara" 1h :banghead: Notera hur trin "ramlar" till höger runt 1m.
Lämna en kommentar:
-
Vid Anna är det nog fullt med bilar. Översta plan (med tak så klart) på emporia är nog helt tomt på kvällarna. Kommer köra dit en kväll när jag har fått min osd och orkat sätta i den och mottagare. Lär inte va några vakter som jagar en och gör dom så gör jag inget olagligt så dom kan stoppa sin radio någon stans
Lämna en kommentar:
-
Jag vet inte vart den filmen är inspelad, men P-huset Anna ligger vid kanalen mitt i centrum i Malmö, tror gatan heter Regementgatan, nära Latinskolan.
Jag flög idag, det blev en liten pippi med på bild:
Lämna en kommentar:
-
Kan jag bara ta mig dit på 1-1.5h med bil. Så bryr jag mig inte om var vi flyger.
Jag börjar få fpv abstinens då jag inte flygit min 250 på över en månad.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: