Inbjudan till Ripaläger vecka 29 2014

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Anders J
    • maj 2006
    • 247

Kan bara instämma i lovorden!

Ni är fantastiska!

TACK för i år!
    Oldtimer!

Kommentar

• simonarvestrand
      • jan 2012
      • 3850

Trodde enligt tidigare inlägg att man inte fick flyga fpv på ripa? Men tydligen även ok med fpv långt bortom Los spännande.
      Verkar dock i övrigt vara en trevlig träff.
      ------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
      |FPV STUFF|
      |FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
      |RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
      | DJI Inspire 1 |
      |TERMIK OCH HANG |
      |
      Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
      |FPV4FUN @ Youtube |

Kommentar

• neu
        • aug 2012
        • 1047

Ingen som sagt att det var förbjudet (som var sant) och det var inte utom LOS. Jag var spotter till Kenneth och det var inga problem att se han.

För övrigt tack för en trevlig träff. Bokar redan nu till nästa år på samma plats.

Kommentar

• pgrts

• jun 2006
          • 2015

Staffan som var en flitig fotograf under Ripaveckan har skickat ett gäng warbirdbilder i sv-v som ligger på egen sida.

Var så goda och njut http://ripamfk.com/bilder/ripa14bw/index.htm

Kommentar

• Per P
            • jun 2007
            • 1285

TACK alla inblandade arrangörer för en fantastiskt trevlig vecka även i år!
            Det blev inte så jättemycket fluget för min del men 8 flygningar på flygdagen satt riktigt fint!

Vi kom hem igår efter att ha tillbringat några dagar i Helsingborg efter att Ripaveckan tog slut, och det var bra där också - men de har lite att jobba på vad gäller dusch o toaletter - något som Ripa satt ribban väldigt högt på för ett modellflygfält!

Hoppas precis som alla andra skriver att Ripaveckan fortsätter återkomma - för vi ser redan fram mot Ripaveckan 2015.
            MVH Familjen Pålsson
            Våga vägra Powerbox!

Futaba T26SZ

Kommentar

Arbetssätt...