RCFF Shootout 2012

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • helifanatic
    • jan 2008
    • 151

    #136
    hehe jadu vi har sprungit om varandra med flygning på det viset

    Kommentar

    • Snickarjävel´n
      • aug 2006
      • 1927

      #137
      Tack alla som var där och bidrog till en synnerligen trevlig tillställning.

      Kommentar

      • wesse
        • maj 2007
        • 5864

        #138
        Här har vi firat en underbar vecka i Norrland och så kommer man hem och ser alla fina bilder och känner sig än mer på topp MEN så ser vi en film om en skånsk flagga som hissas i Hultsfred och nu är jag i upplösningstillstånd och hämnden är i tankarna...grrrrr

        mvh Wesse & Ina

        p.s tårtan va göttig tusen tack...

        Kommentar

        • Mr J
          • maj 2006
          • 4130

          #139
          Ursprungligen postat av wesse
          Här har vi firat en underbar vecka i Norrland och så kommer man hem och ser alla fina bilder och känner sig än mer på topp MEN så ser vi en film om en skånsk flagga som hissas i Hultsfred och nu är jag i upplösningstillstånd och hämnden är i tankarna...grrrrr

          mvh Wesse & Ina

          p.s tårtan va göttig tusen tack...
          Vad hade du väntat dig när du fegar ur, sticker svansen mellan benen och flyr så långt norrut du kunde komma?
          :sarcastic:


          Kul att du gillade tårtan, ska försöka fixa mer grädde nästa gång...

          Kommentar

          • Snickarjävel´n
            • aug 2006
            • 1927

            #140
            Ingen avisering om ett Shootout i år?? Blir det inget eller är det i planeringsstadie än?

            Kommentar

            • Mr J
              • maj 2006
              • 4130

              #141
              Planeringen är i full gång...

              Kommentar

              • Kenneth E
                • okt 2006
                • 3445

                #142
                Var är det tänkt att detta skall hållas, eller vilka platser diskuteras?

                Jag, hmm(frugan) behöver också planera in min semester!

                Gärna ett ställe med asfalt, modellerna rullar så lätt på detta underlag.
                Balsa regn

                Kommentar

                • DennanHMFK
                  • maj 2006
                  • 1135

                  #143
                  vi väntar spänt på datum och plats.
                  hoppas lite på Hultsfred igen, får hoppas på att vi får låna vägsnigeln av kompisen igen...så packar vi den med lite modeller och kommer ner!

                  Kommentar

                  • Pekkala
                    • maj 2006
                    • 1159

                    #144
                    Eller varför inte lite mera norrut? Östersund kanske eller Söderhamn?
                    MVH/Christer

                    Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:

                    Kommentar

                    • sm3xrq
                      • sep 2007
                      • 320

                      #145
                      Tierp har ett riktigt fint fält. Och det e ganska mitt i så att säga.

                      Kommentar

                      • mulder
                        • nov 2006
                        • 1033

                        #146
                        Skåne har många fina fält /Mvh Mulder

                        Kommentar

                        • sm3xrq
                          • sep 2007
                          • 320

                          #147
                          visst men det ligger vid världens ände... långt dit från alla håll

                          Kommentar

                          • Elgstrand
                            • maj 2011
                            • 365

                            #148
                            Norrköping har ju nått bra med stoooor asfalts bana har jag hört, nära mycket, men det är långt vårat land, 157mil tror jag...

                            /Fredrik.
                            Flyger helst segel

                            Kommentar

                            • DrHanke

                              • maj 2006
                              • 5250

                              #149
                              Vi i styrelsen har beslutat att en klubb som inkommit med ansökan också skall få genomföra Shootout 2013, eftersom klubben troligen inte hunnit läsa sin epost så vill vi att klubben ska få möjlighet att diskutera hurvida vi skall offentliggöra detta.

                              Ni kan dock vara lugna, samma helg som minst de senaste 5 åren så datumet kommer inte krocka med annat å de flesta brukar åka dit, sverige grymaste flygträff blir nu ännu grymmare
                              //DrHanke

                              *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                              Kommentar

                              • K-Å
                                • maj 2006
                                • 1184

                                #150
                                Ursprungligen postat av Pekkala
                                Eller varför inte lite mera norrut? Östersund kanske eller Söderhamn?
                                Utmärkt förslag

                                MVH K-Å
                                MVH Kjell-Åke Skoog
                                Ordförande RCFF 2023/2025.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...