Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Här har vi firat en underbar vecka i Norrland och så kommer man hem och ser alla fina bilder och känner sig än mer på topp MEN så ser vi en film om en skånsk flagga som hissas i Hultsfred och nu är jag i upplösningstillstånd och hämnden är i tankarna...grrrrr
Här har vi firat en underbar vecka i Norrland och så kommer man hem och ser alla fina bilder och känner sig än mer på topp MEN så ser vi en film om en skånsk flagga som hissas i Hultsfred och nu är jag i upplösningstillstånd och hämnden är i tankarna...grrrrr
mvh Wesse & Ina
p.s tårtan va göttig tusen tack...
Vad hade du väntat dig när du fegar ur, sticker svansen mellan benen och flyr så långt norrut du kunde komma?
:sarcastic:
Kul att du gillade tårtan, ska försöka fixa mer grädde nästa gång...
vi väntar spänt på datum och plats.
hoppas lite på Hultsfred igen, får hoppas på att vi får låna vägsnigeln av kompisen igen...så packar vi den med lite modeller och kommer ner!
Vi i styrelsen har beslutat att en klubb som inkommit med ansökan också skall få genomföra Shootout 2013, eftersom klubben troligen inte hunnit läsa sin epost så vill vi att klubben ska få möjlighet att diskutera hurvida vi skall offentliggöra detta.
Ni kan dock vara lugna, samma helg som minst de senaste 5 åren så datumet kommer inte krocka med annat å de flesta brukar åka dit, sverige grymaste flygträff blir nu ännu grymmare
Kommentar