Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
vill bara tacka alla för en riktigt trevlig helg och ett väl genomfört evenemang.
ett extra tack till arrangörerna/funktionärerna tack för att ni orkar :icon_pidu:
Omsider sovet ut Takk for en fin helg og lover at neste gang blir det ikke med så mange modeller,men at vi kommer er sikkert.
Vil også takke de få menneskene som drar igang stevne med allt dette innebærer.
Mvh Geir
Hej.
Vill tacka för ett trevligt bemötande mot mig och mina barn när vi kom på lördagen .
Blev inte så mkt flyga för min del men grabben samla ihop ett gäng flygningar och allt är helt.
Kul att få träffa lite nya trevliga bekanta och några gamla .Bokis tack för inbjudan man vet aldrig om man får vägarna förbi :-D
Mvh Tobias
Omsider sovet ut Takk for en fin helg og lover at neste gang blir det ikke med så mange modeller,men at vi kommer er sikkert.
Vil også takke de få menneskene som drar igang stevne med allt dette innebærer.
Mvh Geir
Super trevlig träff. Kommer igen garanterat inget snack om saken att detta var en riktigt kul träff och hoppas nästa år blir minst lika bra lite mer skojtävlingar vore grymt skoj kanske limbo vore något? Håller med om lördag kväll synd att man inte hade nått smidigt elplan?- att flyga med men det ska jag nog ändra på nästa år. önskar er en trevlig sommar och hoppas vi syns igen
Kommentar