RCFF Shootout 2012

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • trapperwolf
    • aug 2007
    • 139

    #106
    En får också tacka för en trevlig o mycket givande helg ses snart på RIPA

    Leo

    Kommentar

    • bokis
      • maj 2006
      • 5041

      #107
      Den där skånska delegationen som travade fram med fanbärare till skithusen kl8 på morgonen o blåste revelj..Vem spelade på trumpeten? Imponerande!!
      // Bokis

      ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
      (nu även med biskvier!)

      Kommentar

      • Dick

        • jan 2009
        • 323

        #108
        Tackar oxså för en trevlig helg. O ett stort tack till arrangörerna som stod ut med att bli väckta mitt i natten av en välljudande motor. 😄

        Kommentar

        • sm3xrq
          • sep 2007
          • 320

          #109
          hemkommen och urpackad

          vill bara tacka alla för en riktigt trevlig helg och ett väl genomfört evenemang.
          ett extra tack till arrangörerna/funktionärerna tack för att ni orkar :icon_pidu:

          Kommentar

          • Lundsten

            • okt 2009
            • 14

            #110
            Tack för denna helgen. :th_o:

            Kommentar

            • HS-Racing

              • okt 2009
              • 207

              #111
              Ursprungligen postat av bokis
              Den där skånska delegationen som travade fram med fanbärare till skithusen kl8 på morgonen o blåste revelj..Vem spelade på trumpeten? Imponerande!!

              Per åkesson.. stod i eftertexterna på filmen

              Kommentar

              • gflesche
                • feb 2009
                • 14

                #112
                Omsider sovet ut Takk for en fin helg og lover at neste gang blir det ikke med så mange modeller,men at vi kommer er sikkert.
                Vil også takke de få menneskene som drar igang stevne med allt dette innebærer.
                Mvh Geir

                Kommentar

                • tångarne
                  • maj 2009
                  • 113

                  #113
                  Hej.
                  Vill tacka för ett trevligt bemötande mot mig och mina barn när vi kom på lördagen .
                  Blev inte så mkt flyga för min del men grabben samla ihop ett gäng flygningar och allt är helt.

                  Kul att få träffa lite nya trevliga bekanta och några gamla .Bokis tack för inbjudan man vet aldrig om man får vägarna förbi :-D
                  Mvh Tobias

                  Kommentar

                  • Mr J
                    • maj 2006
                    • 4130

                    #114
                    Jag vill också rikta ett stort tack till arrangörsgänget! :applouse:

                    Kommentar

                    • Mr J
                      • maj 2006
                      • 4130

                      #115
                      Ursprungligen postat av bokis
                      Den där skånska delegationen som travade fram med fanbärare till skithusen kl8 på morgonen o blåste revelj..Vem spelade på trumpeten? Imponerande!!
                      Per Åkesson.
                      Bifogade filer

                      Kommentar

                      • Mr J
                        • maj 2006
                        • 4130

                        #116
                        Ursprungligen postat av Klavins
                        Det var trevligt att träffa alla,men roligast var det när skåningarna tog ner flaggan kram på er.
                        Tog ner? Jag tyckte snarare att vi tog upp den... :sarcastic:

                        Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1038.jpg
Visningar: 1
Storlek: 26,2 KB
ID: 489679

                        Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_1039.jpg
Visningar: 1
Storlek: 24,0 KB
ID: 489680

                        Kommentar

                        • Mr J
                          • maj 2006
                          • 4130

                          #117
                          Ursprungligen postat av gflesche
                          Omsider sovet ut Takk for en fin helg og lover at neste gang blir det ikke med så mange modeller,men at vi kommer er sikkert.
                          Vil også takke de få menneskene som drar igang stevne med allt dette innebærer.
                          Mvh Geir
                          Det är härliga maskiner, här är några bilder...
                          Bifogade filer
                          Senast redigerad av Mr J; 2012-07-02, 11:23.

                          Kommentar

                          • Mr J
                            • maj 2006
                            • 4130

                            #118
                            Här är lite bilder på Snickarn som sopar banan...
                            Bifogade filer

                            Kommentar

                            • Kenny
                              • jun 2006
                              • 261

                              #119
                              Så sitter man bakom skrivbordet igen med ett fånigt leende och drömmer i en helt annan värld efter ett härligt meeting.

                              Många tack till arrangörerna för ännu ett lyckat ShootOut. Kommer definitvt igen.

                              Kenny Cato

                              Nr 32. CMP Zero, Saito 325R5.
                              //Kenny
                              Young enough to know I can,
                              Old enough to know I shouldn´t,
                              Stupid enough to do it anyway.

                              Kommentar

                              • Stimpy
                                • aug 2009
                                • 11

                                #120
                                Super trevlig träff. Kommer igen garanterat inget snack om saken att detta var en riktigt kul träff och hoppas nästa år blir minst lika bra lite mer skojtävlingar vore grymt skoj kanske limbo vore något? Håller med om lördag kväll synd att man inte hade nått smidigt elplan?- att flyga med men det ska jag nog ändra på nästa år. önskar er en trevlig sommar och hoppas vi syns igen

                                Kommentar

                                Arbetssätt...