Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Nej jag har Naza-M V2 så jag tänkte om det gick att få till med radion istället.
Tänk på att jag är nybörjare så jag är osäker på vad som går och inte går. =)
Som sagt går det förmodligen att göra, men frågan är om du verkligen vill göra det?
Möjligen om du lägger den mixen på någon brytare annars kan man nog få ett märkligt beteende när man hovrar och vill använda rodren "normalt".
/ Jonas
Nej jag har Naza-M V2 så jag tänkte om det gick att få till med radion istället.
Tänk på att jag är nybörjare så jag är osäker på vad som går och inte går. =)
Det är en ganska komplex mix och jag är osäker på om det är så lätt att få till. Jag kan inte prova då jag inte har en Aurora 9. Ganska onödig mix också men om man vill motionera de grå så ser man att man behöver mixa in roll baserat på hur mycket jaw och pitch du håller. Om det blåser så kommer det alltså bara att fungera i gps.atti så mode switchen bör nog också vara med i mixen. Sedan så vill man antagligen se till så att den bara bankar när du flyger frammåt.
Kommentar