Naze32 recept för framgång...

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • neu
    • aug 2012
    • 1047

Kan inte beepen men stod den plant? Den går nämligen inte att arma om den lutar mer än 30 grader. Det satte stopp för mig en gång.

Kommentar

• kajakmannen
      • jun 2006
      • 1471

den stod plant. Dock armade den ibland någon gång då jag hade den i handen. Kan det vara något som inte är kalibrerat som det skall???
      __________________________________________________ ___________________
      FPV och multirotor
      RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)

Segelflyg
      Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8Super

Kommentar

• ulwur
        • nov 2013
        • 119

FYI; Det blev en sånhär:
        http://www.kjell.com/sortiment/el/el...arduino-p87881

Skönt att kunna köpa över disk istället för att vänta på roddbåden från kina.. Dags att börja stödja sin lokala hobbyhandlare kanske..

Kommentar

• High Five
          • aug 2013
          • 220

@Kajaken. Min piper envist nån sekvens med massa pip när den inte får signal från radion. Eftersom jag kör OrangeRx och deras modul till radion inte växlar automatiskt mellan de 4 DSM-lägen den stödjer så händer det mig ibland. Så det kan vara en möjlighet att se om det kan vara nåt radio-strul.

Kommentar

Arbetssätt...