Fotoplattform till Nex 5N vad tror ni om min setup?
Kollaps
X
-
Fotokungen eller Netonnet verkar ha bäst pris just nu: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1223119Kommentar
-
Köpte på fotokungen.com finns även på netonnet.se
Kör utan filter. Läste ett test i en fototidning där olika filter testades. Många av dem förstörde bilderna, nått att tänka på när man -som jag också gjort- beställde filter på ebay...
Det är en otrolig skillnad i kvalitet på det här objektivet jämfört med 18-55 objektivet. Går ju inte att dela med sig av det här på forumet riktigt då vi endast kan visa lågupplösta bilder. Du kommer bli nöjd om du köper det! :thumbup:
/StefanKommentar
-
Den här bilden är tagen med Sigma objektivet. Ursäkta blåsticket i bilden, hade problem med kalibreringen av skärmen.
Om ni kör Google Chrome går det att förstora bilden rejält. Verkar inte fungera i Internet explorer ?
Sidorna fungerar utan medlemskap på facebook.
Kommentar
-
Snygga bilder steffe! Såg att du använder frsky samt x9, funkar den combon ihop med naza? Hört att naza inte funkar med ppm samt att frsky verkar krångla till det för nazan... Hoppas fallet inte är så då jag själv flyger med x9 med frsky och naza ligger på insköpslistan
Kommentar
-
Okay, läst på lite forum sen såg jag: DOES NAZA-M SUPPORT PPM RECEIVER?
So far, it doesn’t support, pay attention to news on DJI homepage.
Endel har haft problem med naza, x9 och frsky på rcgroups.com.
Med vänlig hälsning, defunctaKommentar
Kommentar