Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Den fungerar väldigt fint i vinden, i princip bara att den får lite mer fart i medvinden och naturligtvis tvärtom åt andra hållet. Guppar lite men inget stör en rolig stund
[B]Jag var och tittade på Skoterdragracing igår, minus 10 + snöstorm i det närmaste...
Skotrar ser vi inte många av här nere. Har funderat på att ha en i garaget och chocka grannarna med när vi får några centimeter snö, vilket vi får ibland
Skotrar ser vi inte många av här nere. Har funderat på att ha en i garaget och chocka grannarna med när vi får några centimeter snö, vilket vi får ibland
--
S
Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Ha-Ha!
Det skulle ju vara hur coolt som helst. :scared:
Mitt arbete har fört mig runt i Sverige, varav åtta år till Göteborg dit jag flyttade 2000.
- Gissa om "Skoterabstinensen" var påtaglig då...
En del av att bo här uppe i norr är allt trevliga vinteraktiviteter, inte minst skoter.
Under de första åren i Gbg blev det många hemresor, inte minst för att köra "Skotersafarin".
Här ett bildspel från en sådan resa: https://dl.dropbox.com/u/22733150/sk...ari/index.html
Nog med OT! :blush:
Remsan har fångat arm och motor på ett förträffligt sätt, såg att något svischade förbi i filmen.
- Tur att armarna inte är så dyra, men det är ju ändå lite tråkigt...
- Det är nog som att spela på ett "Lyckohjul", hamnar siffran (propellern) rätt så är det vinst. :icon_wink:
Men det är klart, en billipropp från exvis. HK ryker nog i alla lägen...
Kommentar