Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jippi nu funkar den det va jag som hade kopplat fel på kablarna till motorerna,ja så kan de gå. nu behöver den bara fininställas den drar åt vänster vad gör jag då? eller är de någon som kan skriva ner några inställningar så den blir stabil,det vore snällt.
Är det bara precis innan du kommer ca 1m upp som den gör så? Det går inte att göra så mycket åt i så fall, det är markeffekten som gör att det blir så.
Är det bara precis innan du kommer ca 1m upp som den gör så? Det går inte att göra så mycket åt i så fall, det är markeffekten som gör att det blir så.
Om du håller den på ca 1m är den stabil då ?
jag vågar inte ta upp den mer en 30cm för de blåser så mycket vill inte pajja propparna
Vänta tills det är vindstilla eller ställ dig i lä bakom nåt hus tex , har du den i attiläget eller Gps atti ( och i såfall på Gps atti ska den gröna lampan blinka ) ? inte i manuellt för det vill jag absolut inte rekommendera , normalt när du kommer upp på nån m tar nazan över kontrollen och stabiliserar den
Vet inte om något sagt det men om den fortfarande driver när du fått den en bit upp i luften så kolla cg. Och om du kör GPS kalibrera den och mät in den korrekt.
Kommentar