Någon som vet någon billigare ram än blackout 330/360 där gp4 är skyddad
Kollaps
X
-
Det susta jag ritade var en platta ovanför gopro där jag tänkte att man gör spår i för att montera ccd kamera precis som på alla 250 varianter. Tänkte man kan ha flera spår så man kan fästa den i den i ex 0,5,10,15 grader. Insåg att jag inte hittar 50mm m3 nylon distanser så har ändrat för att använda 36mm och då behöver man en extra våning om onte gopro kameran sla sticka ut över top plattan. Har beställt hem g10 så snart är det dags att fräsa ut ett första exemplar så man kan se att allt funkar som man vill.Kommentar
-
Känns som att 36mm är mera lagom. 50mm känns rätt högt som en extra våning.
Jag flyger idag med en liten Fatshark 600TVL kamera som jag har fäst genom att montera den i ett hål som jag sedan fäster med lås ringen till linsen.
Har funderat på att byta men tycker det är bekvämt att mata den med 5V från immersion 600mw
Men har lite dåligt med idéer för att fästa kameran annars.Kommentar
-
Jag bytte ut min sådan direkt gick inte flyga med den. Så fort man flög mot solen blev marken svart.Känns som att 36mm är mera lagom. 50mm känns rätt högt som en extra våning.
Jag flyger idag med en liten Fatshark 600TVL kamera som jag har fäst genom att montera den i ett hål som jag sedan fäster med lås ringen till linsen.
Har funderat på att byta men tycker det är bekvämt att mata den med 5V från immersion 600mw
Men har lite dåligt med idéer för att fästa kameran annars.Kommentar
-
Effio-v flrdröjningen jag uppmätt är ca 80-100ms i mina fatshark. På min 7" skärm är det 160ms så fördröjningen är beroende av både kameran och dusplayen plus video sändare / mottagare.Kommentar
-
Det är lösbart. Alla ideer är välkommna.Kommentar
Kommentar