Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Då va den ny byggd igen vet inte vilken version jag är på.. Men hitta inte 12-12 pinnar utan bara 15-15 så fick bli en stridsvagn.
va ut igår en sväng slog av AL o testa en lopp.. Pang sa det snabbt va bara o plocka i hopp resterna i gå hem..
Slog i hop den i kväll på en timme alla bunt band va hela motor fästena som blev böjda o gav sig.. Så nu svagare buntband..
Då servot kasta in i går fick det bytas.. Hitta ett gammalt HPI från Bajan
Men fungera fint efter en rejäl tur med dremmeln..
Så i dag vred upp stick kontrollern på 90 mot gamla 50 gav en jäkla förändring
upp på en 10-11 meter gasa till o drog fullt vänster skevroder o. Den Rolla hur fint som helst o rätt mjukt..
Testa en lopp inga problem.. Jo ack varnaren börja tjuta o va bara o lägga ner.. Mina första Loppar o Rollar..
Hur vore tråden utan bilder:banghead:
Jo tredje versionen nu.. O jag gjorde det jag sa från början.. Bygga chassit i kolfiber..
haft 2 versioner i trä nu senast idag panga jag trä versionen.. Men va bara i 3mm..
Nu är topp däck i 3mm o under i 2mm kolfiber..
våga på lite fler flippar o rollar så jäkla kul:ridinghorse:
Kommentar