..Vet precis hur Du menar Kenneth67, gillar välljud och gärna att det går att dra på liite mer än vad som är tillåtet i en lägenhet..
Om det sedan kan prestera detta och samtidigt spela rent av bara tusan så är man näääära himmelen, rätta mig om jag har fel.
Mina grejer är av medioker sort men med betoning av välljud: Audiovector K3 Signature som frontar med matchande center KC Signature, tidigare nämnda LTS 2v-v1 som surround och Velodyne CHT10 som subwoofer, Marantz 5002 som bio receiver, Marantz DV6600 DVD, Music Angel XD-SE KT88 rör förstärkare. Till detta kommer en heeel hög med kablage av mer eller mindre ädel art..
Om det sedan kan prestera detta och samtidigt spela rent av bara tusan så är man näääära himmelen, rätta mig om jag har fel.Mina grejer är av medioker sort men med betoning av välljud: Audiovector K3 Signature som frontar med matchande center KC Signature, tidigare nämnda LTS 2v-v1 som surround och Velodyne CHT10 som subwoofer, Marantz 5002 som bio receiver, Marantz DV6600 DVD, Music Angel XD-SE KT88 rör förstärkare. Till detta kommer en heeel hög med kablage av mer eller mindre ädel art..

Kommentar