Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Funderade på en annan sak i pronterface.
knapparna extrude och reverse borde inte dom göra samma sak eller alltså lika många mm som inställt fram och bak?
min reverse kör extremt länge matar säkert 50cm eller mer.
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ---------------------- |FPV STUFF| |FATSHARK Dominator HD & BASE SD| |RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32| | DJI Inspire 1 | |TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking| |FPV4FUN @ Youtube |
One of the most important aspects of printing with the Solidoodle is the rate of flow of the plastic through the extruder. When laying out the tool paths, the slicing software will space the lines…
fick ett tips på animate.se , testa repitier och det gjorde jag, helt plötsligt så matar den som den ska och jag gjorde en utskrift som helt klart va godkänd, behöver mer trimning men det funkar ju nu, gjorde en komplett utskrift den första hittils.
kanske 6-8 timmar med pronterface utan att lyckas med nått och 30 min med repetier och får en ok utskrift snacka om skillnad i program.
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ---------------------- |FPV STUFF| |FATSHARK Dominator HD & BASE SD| |RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32| | DJI Inspire 1 | |TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking| |FPV4FUN @ Youtube |
fick ett tips på animate.se , testa repitier och det gjorde jag, helt plötsligt så matar den som den ska och jag gjorde en utskrift som helt klart va godkänd, behöver mer trimning men det funkar ju nu, gjorde en komplett utskrift den första hittils.
kanske 6-8 timmar med pronterface utan att lyckas med nått och 30 min med repetier och får en ok utskrift snacka om skillnad i program.
Det var kul att höra. Gratulerar :thumbup: men du glömde lägga upp en bild :p
Kommentar