Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Nej egentligen inte, några utskrifter som jag avbrutit då det börjat warpa. Glasskivan gjorde en enorm skillnad. Man får väl räkna med lite spill tills man får till skrivaren som man vill ha den.
//Matte
Kul att höra. Jo jag räknar med att få dona rätt mycket innan min funkar bra. Och om jag har tur så får jag den på Onsdag
Enligt posten själva skulle min levererats den 16e så nu har jag gjort en felanmälan.
Efter att jag sett det på trackingen den 15e så pajjade tjänsten och det har inte gått att spåra paketen sedan dess.
De har iallafall ett eget rekord mot mig på ett företagspaket som skulle skickas från en förort i STHLM till Kalmar och det tog 8 dagar för ett företagspaket (lev nästa dag)
7 dagar förort->tomteboda.
Kamel verkar vara det nya färdsättet...
UndCon.com = Under Construction == A constant evolving state of mind...
Kommentar