Tips på ställen i Europa som säljer PLA/ABS till bra priser ?
3d-skrivare
Kollaps
X
-
-
http://www.creativetools.se/
Där har jag köpt ett par rullar.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Kommentar
-
Inget vitt hemma dära. Sen söker jag turkos oxå men har inte hittat det någonstans.Kommentar
-
SKriver ut ett skal till min Galaxy S3 nu. Ska bli kul att se om den fungerar. Den är klar om ca 15 minuter
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Snyggt!
Själv håller jag på och bygger för fullt...

-
Mr Jaws utskriven - första testet. eller det som blev kvar av tejpen dvs limmet som inte riktigt verkade tåla värmen. Jag avbröt utskriften efter 3 lager men dessa ser helt OK ut.
Skall skaffa ny tejp och testa igen, blå maskeringstejp funkar tydligen rätt ok med PLA.
Jag har även glasskiva med blästrad/slät yta, akryl (plexi som även den är blästrad/slät.
Tester får visa vad som funkar bäst - många använder hårsprej på glas...UndCon.com = Under Construction == A constant evolving state of mind...Kommentar
-
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
Skitbra med din blogg boogie , det är ju bättre bilder där än i manualen.
Har inte sett dom där plastbitarna vid kullagren i manualen men dom kanske kommer senare.
Har sån grym betongmössa idag så jag måste nog åka från jobbet tidigare och fortsätta bygga på printern
------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
Tack kul att höra. :-DSkitbra med din blogg boogie , det är ju bättre bilder där än i manualen.
Har inte sett dom där plastbitarna vid kullagren i manualen men dom kanske kommer senare.
Har sån grym betongmössa idag så jag måste nog åka från jobbet tidigare och fortsätta bygga på printern
Och ni som undrar vad han snackar om ;-) gå in här http://mickeshobby.blogspot.se/?m=1

Kommentar