Liten vädertjänst för modellflygare! :)
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Mailat...Hmm. Maila mig på marcus@skybot.se så skall jag titta på det bums.
//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Kommentar
-
Hej Micke,
Jag hittar inte ditt mail! Skapa gärna en bugg så är det lättare att följa upp! Instruktioner finns här: http://skybot.se:8080/SkyBotWeb/about.jspKommentar
-
Inser att det inte är så användarvänligt att representera vindförändringar med > 360 grader. Skall hitta på nå't bättre. Loggade du en bugg?Kommentar
-
Det är lugnt... Jag har inte loggat en bugg, tyvärr.. Min semester har taigt slut och dagarna försvinner i hiskelig takt... har inte satt mig ned och försökt ännu med loggen... Kollade i några dagar och det har inte visat de höga gradtalen på några ggr.
Tack i allafall.
Vädertjänsten är kanonbra iallafall, man ser vart vinden blåser och det är det viktigaste..
Mvh Micke
Kommentar
-
Kommentar
-
Loggade en bugg å dina vägnar här:Det är lugnt... Jag har inte loggat en bugg, tyvärr.. Min semester har taigt slut och dagarna försvinner i hiskelig takt... har inte satt mig ned och försökt ännu med loggen... Kollade i några dagar och det har inte visat de höga gradtalen på några ggr.
Tack i allafall.
Vädertjänsten är kanonbra iallafall, man ser vart vinden blåser och det är det viktigaste..
Mvh Micke
Kommentar

Kommentar