Jag får heller inte detta att fungera..får samma medelande som Micke, har provat på både IE, och Macen hemma. anmälde mig till appen i stället..
Liten vädertjänst för modellflygare! :)
Kollaps
X
-
Jag har nu provat en hel del och felet är som följer:
Om du skapar en regel och inte väljer att ha rutan "Plats" ibockad så uppstår precis detta felet. Klicka i "Plats" rutan och allt funkar jag har provat med flera olika län nu och alla regler funkade direkt så länge det satt en bock i plats rutan.//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Hej Dr Hanke... Jo jag har testat det också, alla boxar eller ingen alls, eller var för sig så fungerar det inte.... oavsett vilken ruta jag bockar i och sedan väljer region , oavsett vilken det är,så fungerar det inte för mig iallafall.. säkert ett handhavande fel?.. :-)
Jag har nu provat en hel del och felet är som följer:
Om du skapar en regel och inte väljer att ha rutan "Plats" ibockad så uppstår precis detta felet. Klicka i "Plats" rutan och allt funkar jag har provat med flera olika län nu och alla regler funkade direkt så länge det satt en bock i plats rutan.Senast redigerad av fortuna; 2011-07-15, 12:28.Kommentar
-
Njae, problemet är att det är så få platser inlagda för många av platstyperna, så om du till exempel väljer platstypen Idrottsplats så är det i princip bara Stockholm som har en sådan inlagd. Det leder till att komboboxen för "plats" är helt tom. Tom plats-kombobox betyder med andra ord att en plats för de filterinställningarna saknas. Stoppar in en bug på att man borde skriva någonting bättre än att bara låta den vara tom.
Hej Dr Hanke... Jo jag har testat det också, alla boxar eller ingen alls, eller var för sig så fungerar det inte.... oavsett vilken ruta jag bockar i och sedan väljer region , oavsett vilken det är,så fungerar det inte för mig iallafall.. säkert ett handhavande fel?.. :-)Kommentar
-
Hej!
Jag fyller i Gävleborg! När jag ska fylla i plats så händer inget alls!
Mvh. CarlMedlemskap: RCflyg
Flyg: Rcfactory EPP. Sbach 55 cc, Pitts Pyton 50 cc, CAP 232 30 cc bensinmodeller, HK 450, HK 500 helikoptrar. Har även en gammal Bäver!
Radio: Futaba FF9 Super, Futaba T 12 Z.Kommentar
-
Hmm jag satt å provade igenom listan, problemet nu är att jag har 10 platser jag vill ta bort men då får jag bara HTTP 500 fel så nu verkar det har skett andra saker? Jag kan lägga till platserna som anda inte kan göra men nu kan jag istället inte ta bort dem från listan
//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Jag har suttit och lekt lite med deployment scripts idag. Du kan ju ha råkat testat lite samtidigt som jag gjorde det.
Hmm jag satt å provade igenom listan, problemet nu är att jag har 10 platser jag vill ta bort men då får jag bara HTTP 500 fel så nu verkar det har skett andra saker? Jag kan lägga till platserna som anda inte kan göra men nu kan jag istället inte ta bort dem från listan
Kommentar
-
0.5.0 släppt - borde fungera bättre! Tack för hjälpen och tålamodet.
Senast redigerad av Greystone; 2011-07-16, 02:31.Kommentar
-

Kommentar