Allt bara funkar kanon, så bra att jag nästan aldrig går in på sidan
Har dock några önskemål...
1, Epost notfieringen, bara en notifiering om dagen, jag har märkt att man kan få ett par notifieringar om dagen då vädret ändras och min uppsatta regler stämmer in. Men en bock ruta typ "meddela endast 1ggr /dag" alternativt "Skicka notering på morgonen för dagen"
2, I mail notifiering kunna välja "Tabell" eller "Karta". Tabell menas som det är idag och Karta är bildvarienten du har på hemsidan med kompassrosen i högra hörnet med min/max värden. Lat av naturen och vill inte behöva logga in för att se hur vinden ligger.
3, I uppsala lägga till Uppsala stad, samt i Stockholm lägga till Vaxholm.
Har dock några önskemål...1, Epost notfieringen, bara en notifiering om dagen, jag har märkt att man kan få ett par notifieringar om dagen då vädret ändras och min uppsatta regler stämmer in. Men en bock ruta typ "meddela endast 1ggr /dag" alternativt "Skicka notering på morgonen för dagen"
2, I mail notifiering kunna välja "Tabell" eller "Karta". Tabell menas som det är idag och Karta är bildvarienten du har på hemsidan med kompassrosen i högra hörnet med min/max värden. Lat av naturen och vill inte behöva logga in för att se hur vinden ligger.
3, I uppsala lägga till Uppsala stad, samt i Stockholm lägga till Vaxholm.
Kommentar