I dag kom en stoor kartong med Yak!*Äntligen premiärad*

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tobbe O
    • maj 2006
    • 1431

Är man lika manlig som jag å kör Yamaha RX Warrior med både Turbo och Lustgas så behöver man inte ens snö

Kommentar

• Tobbe O
      • maj 2006
      • 1431

Ursprungligen postat av wesse
      Ursprungligen postat av Tobbe O
      Ursprungligen postat av genland
      Seriöst kaklat minsann!

Apropå skotern, är e en manlig Ockelbo 600?
      Eller äre nå modernt bjäfs?

Mvh Kent
      Kent, säg det inte till nån men själva kaklingen lejde jag bort till en snabbare , bättre och billigare kille :(

Naej nån manlig Ockelbo har jag inte men en och annan fjoll Yamaha ska väl gå att skaka ut ur garaget :supz:
      riktiga män som jag äter semlor o kör Artic Turbo...Vi äter även kakel till frukost..

Herre min skapare vilken sexbomb, men passa så att du inte får eksem på skruven när du sitter naken på en Artic PDT_Armataz_02_43

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

Jag erkänner mig slagen o drar mig tillbaka suck... :cry:

Kommentar

• harmon
          • jun 2007
          • 247

Dom där Yamaha:arna går håårt.. fast synd att dom låter som en sån där . ja Plastraket eller ja man kan tom. säga Tankknullare.. men annars e dom coola..

själv åker jag faktist Oxå.. AC.. fast 1000cc pantera.. Mätarn ut men frugan på där bak över ospårad sjö.... går rätt ok dom med... Fast den e till salu skall byta mig en båt istället regnar mer än det snöar tänke jag..

mvh

Kommentar

• Tobbe O
            • maj 2006
            • 1431

190Km/h ärliga efter 152meter (på snö utan dubb)och 4,6 sek PDT_Armataz_02_11 utan fru känns rätt ok det också

Men det är ju med 450+hk och då kan man ju räkna bort 2taktarna, dom faller ju bort redan vid 250 hk pga hållbarhets problem :(

Kommentar

• wesse
              • maj 2007
              • 5864

190Km/h ärliga efter 152meter (på snö utan dubb)och 4,6 sek PDT_Armataz_02_11 utan fru känns rätt ok det också

Men det är ju med 450+hk och då kan man ju räkna bort 2taktarna, dom faller ju bort redan vid 250 hk pga hållbarhets problem :(
              galningarna på temab är väl inblandade antar jag..synd jag bor så långt bort nu för tiden annars hade jag nog visat var skåpet ska stå med en sparkcykel. :lol: :lol:

mvh Den Hårde

Kommentar

• genland
                • maj 2006
                • 1228

Manligt, Bah!

Hur ser en sån här anordning (potatisplog) ut med timmerdoningar
                (geta o bocken) på dragkroken i 2 meter snö?
                Ja säger bara Ockelbo 600.....

Mvh Kent

Kommentar

• wesse
                  • maj 2007
                  • 5864

en larven ska de va om en ska ta sig fram plus ett extra par skidor om tobbe ska kör :lol: :lol:

Kommentar

• harmon
                    • jun 2007
                    • 247

Tjena Tobbe...

ett Imponerande matt-snurr för att få 190km/h på 150Meter... UTAN DUBB Vissa behöver jue 150m för att STUTS-Landa..

Bra Tobbe fina siffror, kostar kulor i den klassen om man skall Hävda sig... Tävlar du Nu med..?

Mvh

Åke O
                    bjurholm.

Kommentar

• Daniel L
                      • nov 2006
                      • 1250

snöskoter behöver du inte snö eller mark för att ha och köra på det räcker med ....
                      ja ni får se

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=gcPQK70bw7c"]YouTube - Snöskoter på vatten[/ame]
                      glöm inte bilder och filmer:thumbup:

MVH
                      Daniel L

Kommentar

• Tobbe O
                        • maj 2006
                        • 1431

He ä som hårdare pojka här i Lycksele som åk o tanka på vattne!!!
                        [ame="http://www.youtube.com/watch?v=AXNTzMVkIvk"]YouTube - Crazy Racing No.1[/ame]

Kommentar

• harmon
                          • jun 2007
                          • 247

Uppkäftigt...... fast inte såå ovanlig syn här i norr.. förutom tankningen då... :o

Åke Olofsson
                          Norrland Rocks.

Kommentar

• harmon
                            • jun 2007
                            • 247

Var på den lokale banan å körde 4 o 2 hjuling... fast då dök ju... en Cross åkare upp ... fast skoter.... kolla länk adress... http://www.pixbox.se/alb_show_id575149_page0.html

han kör SM å va duktigt sugen på att testa makinen... så blir det ..

mvh

Åke O

Kommentar

• Tobbe O
                              • maj 2006
                              • 1431

=varmgång

Kommentar

• harmon
                                • jun 2007
                                • 247

Jo han körde 2 varv å sedan stopp i 15min å sedan brännde han igen

Kommentar

Arbetssätt...