Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
I dag kom en stoor kartong med Yak!*Äntligen premiärad*
Dom där Yamaha:arna går håårt.. fast synd att dom låter som en sån där . ja Plastraket eller ja man kan tom. säga Tankknullare.. men annars e dom coola..
själv åker jag faktist Oxå.. AC.. fast 1000cc pantera.. Mätarn ut men frugan på där bak över ospårad sjö.... går rätt ok dom med... Fast den e till salu skall byta mig en båt istället regnar mer än det snöar tänke jag..
190Km/h ärliga efter 152meter (på snö utan dubb)och 4,6 sek PDT_Armataz_02_11 utan fru känns rätt ok det också
Men det är ju med 450+hk och då kan man ju räkna bort 2taktarna, dom faller ju bort redan vid 250 hk pga hållbarhets problem :(
galningarna på temab är väl inblandade antar jag..synd jag bor så långt bort nu för tiden annars hade jag nog visat var skåpet ska stå med en sparkcykel. :lol: :lol:
Kommentar