Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
I dag kom en stoor kartong med Yak!*Äntligen premiärad*
We're sorry, The link you have followed is hotlinked. Please visit FlyingGiants.com to view this content
men sigun du som är reggad i det andra forumet oxå borde ju kunna se filmen..dumt att inte alla kan se utan att regga men o andra sidan är det ju ganska lätt o regga in sig..varför ja det kan man ju undra för min egen del är det ju mest för att jag är så nyfiken
Jag är mycket fundersam på vad det lilla kretskortet som är kopplad på acken är, please hjälp mig :prayer:
Hej Tobbe, kul med lite julafton i Februari
Det lilla kretskortet är ett säkerhets kort speciellt avsett för frakt ändamål.
Du kan kasta det då det bara används inom USA, och speciellt när man skeppar lithium teknik med UPS.
Jag är mycket fundersam på vad det lilla kretskortet som är kopplad på acken är, please hjälp mig :prayer:
Hej Tobbe, kul med lite julafton i Februari
Det lilla kretskortet är ett säkerhets kort speciellt avsett för frakt ändamål.
Du kan kasta det då det bara används inom USA, och speciellt när man skeppar lithium teknik med UPS.
Mvh,
Nyroth
Tjenare Nick!
Jo jag såg att det bara var en "transportsäkring"
Julafton är det hela tiden när man bygger en Yak PDT_Armataz_02_43 i synnerhet när jag stänger på strömen och det blinkar och lyser i den som värsta julgransbelysningen. Det blinkar och lyser i mottagarna, i tändningsbrytaren, i Fromeco regulatorer och strömbrytare så jag undrar om strömmen ska räcka till annat än lysdioder :lol: :lol:
Jo du Harmon, nog tror jag att det kommer att pirra lite i magen första turen
Men först så blir det provstart av motorn till helgen som kommer, så får vi se sen om jag kan hålla mig till barmarken eller om det blir premiär på vårisen PDT_Armataz_02_11
Det blir nog bra med din Yak också skulle jag tro PDT_Armataz_02_02
Kommentar