Motor till 73" YAK?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • rothman
    • okt 2006
    • 83

Tack för alla svar,

Money talks, självklart. Jag tror man själv måste bestämma vilken nivå man vill hålla.

Det här kommer bil min första bensinare, innan jag ens är uppe i luften drar det iväg till ca 15KKR... det är frågan om den isåfall kommer upp i sommar. Ja jag har lite att fundera på.

Kommentar

• harmon
      • jun 2007
      • 247

Skulle vara hemst intressant att testa dessa 2 motorer men likadan soppa snurra osv...

Men visst DA e nog bättre det måste den vara.. men märker svensson flygaren det ...? tror ja inte, Så jag förstår vara för man köpa dom billigare alt. som finns.

Det e nästan så man tror att det finns mera DL motorer än DA motorer runt om i länderna.. för den e verkligen populär.

1 321 851 888 st. Kineser kan ju inte ha fel..

Kommentar

• T5
        • jul 2006
        • 1300

DA - DL fotojämförelse

http://www.rcuniverse.com/forum/m_6937287/tm.htm

Kommentar

• Tobbe O
          • maj 2006
          • 1431

Jag tror inte att det är lönt att diskutera om det här, sådana här diskutioner brukar inte komma nån vart.

Gör så här, vill du/ni ha en DL så köp en DL, vill du/ni ha en DA köp en DA, svårare än så är det inte

Det verkar som att DL köparna har svårt att besluta sig och måste fråga en massa om dom är bra eller inte.

Eftersom det verkar som att ägarna av DL är nöjda så måste dem väl vara bra på något sätt.

Kommentar

• T5
            • jul 2006
            • 1300

Vi tjaffsar inte vilken som är bäst eller så, har ju redan kommit överens om att båda är bra fast lite olika i pris och utförande.

Klart vi ska diskutera, det är ju därför vi är här

Sen kan vi ju börja tjabba om den här med. 52cc för 1200 spänn + moms. :shock: :shock:

Kommentar

• Nyroth
              • maj 2006
              • 721

Tycker tråden som T5 länkade till på RCU visar ganska tydligt varför en DL har ett lägre pris. Min tanke är, är det lågt nog...............

Kommentar

• rothman
                • okt 2006
                • 83

ja intressant läsning

jag tror jag sparar slantarna till en DA, jag vill ha bra kvalité... men det svider att betala :-)

tror denna bild övertalade mig:

Kommentar

• Tobbe O
                  • maj 2006
                  • 1431

Ursprungligen postat av Nyroth
                  Tycker tråden som T5 länkade till på RCU visar ganska tydligt varför en DL har ett lägre pris. Min tanke är, är det lågt nog...............
                  Det var en bra tråd och nu känns det riktigt skönt när jag ser vad mina pengar har gått till

Kommentar

• T5
                    • jul 2006
                    • 1300

Damn it. Jag sköt mig själv i foten med den länken, vill ju ha DL

Kommentar

• Nyroth
                      • maj 2006
                      • 721

Ursprungligen postat av T5
                      Damn it. Jag sköt mig själv i foten med den länken, vill ju ha DL
                      No worries, linda om och halta vidare...... :lol: :lol: :lol:

Kommentar

• Nyroth
                        • maj 2006
                        • 721

Ursprungligen postat av Tobbe O
                        Ursprungligen postat av Nyroth
                        Det var en bra tråd och nu känns det riktigt skönt när jag ser vad mina pengar har gått till
                        Jo en blank motor din lille fåfänge RC'ist.

// Nyroth

Kommentar

• Snickarjävel´n
                          • aug 2006
                          • 1927

Ja jävlar , sicken tur inte kineserna byggt DL´en bättre..... 8)

Gudomlig tråd

Kommentar

• Tobbe O
                            • maj 2006
                            • 1431

Jag är glad för att inte Kineserna byggt min DA

Kommentar

• harmon
                              • jun 2007
                              • 247

Japp vet väl dom flesta att det e SÄMRE med kanaler släta som barnrumpor o BÄTTRE med *knottriga* kanaler..

bränslet rinner inte fram utan slås sönder till en dimma... i knotterkanalen..

Men jag hadde nästan lust att öppna min Kines o se om den hadde svarvad topp med så otroligt dåligt stål oxå..

Kommentar

• Nyroth
                                • maj 2006
                                • 721

Ursprungligen postat av harmon
                                Men jag hadde nästan lust att öppna min Kines o se om den hadde svarvad topp med så otroligt dåligt stål oxå..
                                Nästan så jag tror att det var de Tullen undrade med........

// Nyroth

Kommentar

Arbetssätt...