Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Allt är inte drag kraf!! Förmågan att cenrera är minst lika viktigt..
/Mathias
-----------------------------------
rpm x pitch x 0.0254 x 3,6/60=km/h
JR DS 8711 will turn your rudder into a weapon!
/Mathias
jag har ett gäng HD servon ner i i Hrummet... o jag tycker dom funkar till 100% ....iaf ett bra val för oss amatörer...
Om dom nu inte centrerar till 110% må väl vara hänt då... kan man inte justera planet efter man har släppt spaken såå e det dags att starta simulatorn..
Eller köpa ett Fet JR servo för 1500:- om man nu tror att dom e så mkt bättre...
Ja, du har fortfarande inte svarat på Hankes fråga....?
JR DS 8711 will turn your rudder into a weapon!:thumbup:
/Mathias
JR DS 8711 will turn your rudder into a weapon!:thumbup:
Jo det är korrekt, HD servona gör detta vill ja hävda minst lika bra som 8711, kan också tillägga att 8711 inte klarar att hålla detta stora sidoroder ensamt utan behövs minst två av det med, så även om det är "power" i det så räcker det inte. Ja det är utprovat i maskin så inget bullshit
Nu har jag limmat roder hornen! Jag puttsade lite lätt på hornen med sandpapper för att få en bra lim yta. Jag monterade hornen och ritade runt så jag kunde skära bort klädseln för att kunna limma det så bra som möjligt! Sedan använde jag mig av 30min's Epoxy från GP.
Senast redigerad av Extra_Mannen; 2009-09-06, 11:03.
Kommentar